کد خبر: ۴۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور:
شهرکرد- معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به اینکه اعتماد به بخش خصوصی ضروری است، گفت: تقویت بخش خصوصی زمینه ساز توسعه کشور است.

به گزارش آرانیوز، زهرا اربابی شامگاه یکشنبه درمراسم معارفه رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه توسعه در سه نسل تقسیم می‌شود، اظهار داشت: در نسل اول رشد اقتصادی، نسل دوم مشارکت مردم در برنامه‌های اقتصادی و نسل سوم توسعه انسان است و مردم، محور و هدف توسعه به شمار می رود و توسعه در این زمینه دارای جایگاه مهمی است.

وی گفت: باید بخش خصوصی را تقویت کرد و همچنین دستگاه‌های اجرایی نیز باید وظیفه خود را در زمینه ایجاد فضای مناسب برای ایفای نقش مردم  انجام دهند و نظارت نیز در چارچوب اهداف باشد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه استان‌ها موظفند با تمام دستگاه‌های اجرایی تعامل موثر داشته باشند تا بتواند به اهداف مورد نظر برسند.

بهره گیری از ظرفیت های چهارمحال و بختیاری برای توسعه ضروری است

اربابی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت‌های بالایی همانند کشاورزی، گردشگری و صنعت برخوردار است، از همین رو نیز باید به صنعت این استان توجه کرد زیرا با این صنایع در قالب مشاغل خانگی می‌توان به رونق بخشی این استان کمک کند.

وی  بیان کرد: سندهای  توسعه زیادی در چهارمحال و بختیاری تدوین شده که باید به صورت جدب به اجرابب شدن کارها رسیدگی شود.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور افزود:  مدیرانی که رویکرد اتکا به منابع مالی دارند، باید پست‌های مدیریتی را نپذیرند چراکه امروزه با کمبود منابع روبرو هستیم اما اگر هدف خدمت است با وجود کمبود منابع مالی هم می‌توانند به جامعه خدمت کرد.

اربابی گفت: باید قدردان اعتماد مردم  باشیم و همچنین پاسخگوی خون شهدایی باشیم که این فرصت را برای ما ایجاد کردند تا امروز با امنیت به مردم خدمت کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار