کد خبر: ۴۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:
ارومیه - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امسال ۱۵۰ میلیارد ریال برای محرومیت زدایی در آذربایجان غربی هزینه می شود.
به گزارش آرانیوز، حبیب شسهواری در حاشیه بازدید از طرح های محرومیت زادیی استان با بیان اینکه نقاط محروم برای اختصاص این اعتبار شناسایی شده است افزود: اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در عرصه آموزش، تعلیم و تربیت، احداث راه، احداث خانه نیازمندان، احداث خانه ایتام و غسالخانه اختصاص می یابد.

 وی با اشاره به هزینه کرد بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت زدایی در شهرستان های مختلف استان اظهارداشت: از این اعتبار، ۷۰ میلیارد ریال برای پیشرفت، آبادانی و محرومیت زدایی ۳۶۲ روستای آذربایجان غربی هزینه شده است.

شهسواری با بیان اینکه محور طرح های اجرایی در این بخش، بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت، مهندسی، عمرانی و فرهنگی است ادامه داد: علاوه بر اجرای طرح های قرارگاه پیشرفت و آبادانی، ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در راستای محرومیت زدایی در آذربایجان غربی هزینه می شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه با تاکید بر اینکه سپاه آماده خدمات رسانی به مناطق محروم است، گفت: خدمات ارائه شده در مناطق محروم از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه ساله افزایش خواهد یافت.

به گفته شهسواری اجرای این طرحها با هدف عمران، آبادانی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی اجرای طرحهای محرومیت زدایی در مناطق محروم، روستایی و دور افتاده توسط سپاه شهدای استان صورت می گیرد.

وی افزود: امسال از محل اعتبارات قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای استان در ۷ دهستان با بیش از ۳۰۰ روستا طرحهای مختلفی در زمینه های آب رسانی،خدمات برای محرومین، جاده سازی، احداث پل، احداث خانه برای ایتام و محرومین، حوزه های تعلیم و تربیت و بهداشت و درمان اجرا می کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار