کد خبر: ۴۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
نماینده ولی فقیه در اردبیل:
اردبیل – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب و هجمه‌های روانی سنگین دشمنان برعلیه نظام اسلامی گفت: مظاهر اقتدار کشور در ابعاد مختلف باید تبیین شود.
به گزارش آرانیوز، آیت الله سیدحسن عاملی بعد از ظهر یکشنبه در همایش ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان اردبیل افزود: امسال در آستانه چها سالگی انقلاب و با توجه به تشدید فشارها و هجمه های روانی غرب برعلیه جمهوری اسلامی به منظور ایجاد یاس در جامعه سال بسیار حساسی است.

وی با بیان اینکه امروز ۱۶۰ کانال و سایت در کنار اتاق های فکر و استراتژی دشمنان در راستای تضعیف نظام و انقلاب فعالیت می کنند، ادامه داد: آنها تلاش می کنند با تحریم ها و تبلیغات روانی ناشی از آن بازار و اقتصاد کشور را که همیشه معطوف به خارج بوده متهلب کنند و با این حربه به نارضایتی مردم دامن زنند.

نماینده ولی فقیه در استان با تشریح توطئه های دشمنان در زمینه فرهنگی و اجتماعی و سایر حوزه ها یادآور شد: انقلاب اسلامی یک پدیده است چراکه در طول ۴۰ سال گذشته در مقابل همه هجمه ها ایستاده است.

وی با اشاره به حساسیت بالای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی یادآور شد: ایجاد شبهه و عدم پاسخگویی مسئولان در این شرایط می تواند گران تمام شود، بنابراین لازم است در محورهای رهبریت صالح، تمامیت ارضی و اقتدار علمی و فنی فلسفه انقلاب بازگویی و تبیین شود.

عاملی با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردهای علمی در کشور تصریح کرد: کشوری که در دانش فنی پیشرفت نداشته باشد محکوم به فروپاشی است، چنانچه در چهل سال قبل تنها دانشی که به ما داده شده بود تولید پیکان بود.

مظاهر اقتدار علمی در انقلاب اسلامی تبیین شود

وی با اشاره به دانش جمهوری اسلامی در بحث دفاعی برلزوم تبیین مظاهر اقتدار علمی در تمام ابعاد فنی، علمی، دفاعی، نظامی و.. تاکید کرد و بیان داشت: اینها باید از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبیین و بازتعریف شود و در اختیار ائمه جمعه قرار گیرد.

امام جمعه اردبیل به ضرورت مقایسه انقلاب و دستاوردهای آن در تمام زمینه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... با گذشته کشور شد و با تاکید بر اهمیت این بحث متذکر شد: در عین حال تبلیغ انقلاب و نظام باید مردمی شود.

وی در این خصوص به اهمیت مشارکت جوانان در اینگونه بحث ها شد و اضافه کرد: گره های ذهنی جوانان باید در زمینه انقلاب و نقش آن در توسعه کشور باید باز شود، برای این منظور باید بدانیم چطور با نسل جوان کار کنیم و آنها در مسایل مختلف مشارکت دهیم.

عاملی با اشاره به نقش سنگین آموزش  پرورش در این زمینه، به آسیب های فضای مجازی و تبلیغات روانی دشمن در این بخش اشاره کرد و افزود: باورهایی که در فضای مجازی می سوزند آینده مبهم و تاریکی را ترسیم می کند، لذا لازم است سرمایه گذاری مطلوبی در این راستا صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید دستاوردهای نظام و انقلاب را در قالب کلیپ و فیلم و تصویرسازی مناسب ارائه داد، فشارهای روانی تحریم ها و تبلیغات سنگین دشمن در این زمینه را تشریح کرد و یادآور شد: در برابر تحریم ها برخی از مسئولان خودشان وارفته اند که این بسیار بد است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید همه به دستاوردهای انقلاب باور داشته و امید به آینده را تزریق کنند، عنوان کرد: باید اقدامات و کارهای بزرگ انقلاب معرفی شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار