کد خبر: ۴۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
مدیرکل کمیته امداد بوشهر:
بوشهر - مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ۱۵۲ پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان بوشهر برپا می‌شود.
به گزارش آرانیوز، احمد لطفی عصر یکشنبه در نشست برنامه‌ریزی جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: مردم نوع‌دوست ایران اسلامی هر ساله در آستانه آغاز سال تحصیلی کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌کنند.

وی شعار امسال جشن عاطفه‌ها را «لبخند مهر بسته به مهر شما» عنوان کرد و ادامه داد: این جشن مانند سال‌های قبل از ۱۵ شهریورماه آغاز می‌شود که امسال دارای دو مرحله است که شامل پایگاه‌های عمومی و مدارس است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌ها در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه در مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و جایگاه‌های نماز جمعه در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین این جشن روز چهارشنبه ۱۱ مهر ماه به‌صورت ویژه در سطح مدارس استان با شعار «هر مدرسه یک پایگاه» برگزار خواهد شد و در این مرحله ۱۴۰ هزار پاکت مخصوص جمع آوری کمک های دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

لطفی از توزیع هفت هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی شامل لوازم التحریر، کیف، کفش و لباس فرم مدرسه بین دانش‌آموزان استان خبر داد و افزود: این بسته‌ها که هر یک دو میلیون ریال ارزش دارند در شروع سال تحصیلی توزیع خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند استان بوشهر در سال گذشته را سه میلیارد ریال عنوان کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار