کد خبر: ۴۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
رئیس اتاق بازرگانی سمنان:
سمنان - رئیس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه این اتاق به بازرگانان استان خدمات مشاوره‌ای می‌دهد، گفت: مشاوران اتاق بازرگانی تأثیرگذاری بسزایی برای ایجاد موفقیت در زمینهٔ تولید دارند.
به گزارش آرانیوز، علی‌اصغر جمعه‌ای، ضمن بیان اینکه گروه مشاورین اتاق‌های بازرگانی تأثیرگذاری ویژه‌ای در موفقیت اقتصادی دارند، تأکید کرد: حضور دانشگاهیان و کارشناسان دولتی به‌اندازه کافی در طبقات جامعه وجود داشته اما  این نظرات میدانی و عملیاتی صاحبان کسب کار محسوب می‌شود که قطعاً راهگشا است.

وی افزود: مباحث ارائه‌شده از سوی اتاق‌های بازرگانی کارشناسی و عملیاتی است چراکه صاحبان کسب کار مسائل را به‌صورت تخصصی رصد و می‌دانند نقاط قوت و نقاط ضعف در کدام بخش اقتصاد استان مستتر شده است لذا از این منظر می‌توانند کمک یار خوبی باشند.

اتحاد راه برون‌رفت از مشکلات

رئیس اتاق سمنان در دیگر بخش سخنان خود، گفت: اتحاد و انسجام آحاد مردم تنها را برون‌رفت از مشکلات اقتصادی اخیر و به‌خصوص تحقق شعار سال ۹۷، حمایت از کالای ایرانی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

جمعه‌ای ادامه داد: نمایندگان اتاق‌ بازرگانی در هیئت‌های نمایندگان و گروه‌های وابسته وظیفه‌دارند در زمان‌های مختلف پیشنهادها و راهکارهای خود را به دولتیان و حاکمیت ارائه بدهند.

وی افزود: از سوی دیگر نیز امیدواریم و انتظار داریم که دولت‌مردان پیشنهادها  فعالان اقتصادی در اتاق‌های بازرگانی را جدی بگیرند.

وی تحریم‌های فعلی علیه ایران را سوء مدیریت داخلی ارزیابی کرد و گفت: افزایش قیمت‌ها در تعرفه‌های کشتیرانی داخلی، عدم ثبات قیمت‌گذاری مناسب پتروشیمی‌ها، مدیریت نامناسب عرضه بهابازار کالا هیچ ارتباطی به تحریم‌های بین‌المللی ندارد.

رئیس اتاق سمنان، گفت: اگر کشوری با تحریم برمی‌خورد لجستیک و سیستم ناوبری ارتش به کمک تولید می‌آید ولی در ایران این انسجام و همبستگی کمرنگ دیده می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار