کد خبر: ۴۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:
زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها امسال بیش از ۳۸ هزار دوره کتاب در شهرستان زنجان توزیع می‌شود ودانش آموزان در زمان مناسب کتاب‌ها را دریافت کنند.
به گزارش آرانیوز، مریم رشتچی به توزیع کتب درسی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: توزیع کتب درسی دانش‌آموزان در زنجان، همزمان با سراسر کشور در استان زنجان هم آغازشده است.

وی اظهار کرد: ۱۹۰ هزار دانش‌آموز با ۱۵ هزار فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان به توزیع کتب درسی در مدارس  اشاره کرد و گفت: امسال مشکلی در توزیع کتب درسی دانش آموزان نداشتیم. 

رشتچی تأکید کرد: کار تحویل و توزیع کتاب‌بین کتاب‌فروشی‌های سطح شهر زنجان با توجه به موقعیت مکانی، سوابق فروش و دسترسی دانش‌آموزان انجام شده و امسال مقرر شد توزیع مراکز فروش متوازن باشد.

وی بابیان اینکه بیش از ۱۲۱ کتاب‌فروشی کار توزیع کتب درسی دانش آموزان در استان زنجان را بر عهده  دارند، گفت: کتاب‌فروشی‌های شهر زنجان، کار توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان را بر عهده‌دارند.

رشتچی ابراز کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها امسال بیش از ۳۸ هزار دوره کتاب در شهرستان زنجان توزیع می‌شود ودانش آموزان در زمان مناسب کتاب‌ها را دریافت کنند.

وی بر رشد کمی و کیفی مدارس تأکید کرد و گفت: مهم‌ترین رویکرد آموزش‌وپرورش در دولت دوازدهم توجه به کیفیت آموزش است و این نهاد  پوشش تحصیلی تمام نقاط استان و کاهش محرومیت از تحصیل در دانش آموزان مناطق محروم را بر عهده دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار