کد خبر: ۴۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خبر داد:
مشهد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: معرفی بازی های بومی محلی در جشنواره هفته های فرهنگی خراسان رضوی انجام می شود.
به گزارش آرانیوز، جعفر مروارید جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: نمایشگاه هفته فرهنگی شهرستان های خراسان رضوی با رویکرد امید و نشاط اجتماعی، رونق گردشگری، دیپلماسی فرهنگی، تعمیق فرهنگ گفتگو و پیشگیری از آسیب های اجتماعی  دهه دوم شهریور در سالن های مفاخر نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

وی افزود:  طبق برنامه ریزی انجام شده  در ورودی سالن های مفاخر برنامه های هنری با رویکرد نشاط اجتماعی اجرا می شود، هنرمندان بومی هر شهرستان در این برنامه ها هنری نمایی خواهند کرد. همچنین بازیهای بومی و محلی هر شب از ساعت ١٧ الی ١٩ در فضای باز نمایشگاه برگزار می شود که امیدواریم با استقبال خوب شهروندان مواجه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد:برنامه هفته های فرهنگی  فرصت خوبی برای شهرستان ها است که جاذبه های فرهنگی هنری و گردشگری، مفاخر و شخصیت های علمی فرهنگی ، فرهنگ بومی و محلی خود را معرفی کنند.

مروارید تصریح کرد:نمایشگاه هفته های فرهنگی شهرستان های خراسان رضوی ۱۱ تا ۱۵ شهریور در فضای بالغ بر ٢٥٠٠ متر مربع در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.برگزاری این نمایشگاه فرصت خوبی برای حوزه فرهنگ و گردشگری بوده و از همه نهادهایی که در برپایی این رویداد فرهنگی تلاش کردند قدردانی می کنیم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار