کد خبر: ۳۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
استاندار چهارمحال و بختیاری:
شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰ درصد شیرخشک کشور در چهارمحال و بختیاری تولید می شود.
به گزارش آرانیوز، اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما در منطقه سیاحتی چغاخور چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری ۱۰ الی ۱۳ درصد آب کشور را تولید می کند، بیان کرد: این استان سرچشمه رودخانه های بزرگ کشور است.

وی اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری به برکت انقلاب اسلامی توسعه یافت و ۹۰ درصد اقدامات توسعه ای این استان در دوران چهل ساله انقلاب اسلامی انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: توانمندی ها بسیار زیادی در این استان وجود دارد که باید با سرمایه گذاری در مسیر توسعه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت ها برای سرمایه گذاری در این استان شناسایی شده اند، بیان کرد: حمایت های لازم از سرمایه گذاران در این استان انجام می شود.

 تولید ۲۱ درصد بادام کشور در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۰ درصد شیرخشک نوزاد کشور در چهارمحال و بختیاری تولید می شود، اظهار داشت: بیش از سه میلون قوطی شیر خشک نوزاد سالانه در چهارمحال و بختیاری تولید می شود.

وی اظهار داشت:تولید ۲۱ درصد بادام کشور و پنج درصد قارچ خوراکی کشور از دیگر ظرفیت ها و توانمندی های این استان است.

۱۹۹ واحد اشتغالزا در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال وبختیاری راه اندازی می شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری برای سرمایه گذاری فراهم شده است، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری دارای ۴۲۳ هکتار اراضی برای سرمایه گذاری است.

وی عنوان کرد: ۱۱۱ واحد تولیدی، ۴۴ واحد سلولوزی و ۴۴ واحد صنایع تبدیلی در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری بستری برای سرمایه گذاری است، بیان کرد: از همه سرمایه گذارانی که تمایل به ایجاد اشتغال و رونق تولید دارند به این استان بیایند و در این منطقه سرمایه گذاری کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار