کد خبر: ۳۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: دستاوردهای نظام اسلامی در ۴۰ سال گذشته بیسابقه است و باید قدردان آن باشیم.
 عبدالمحمد زاهدی در سفر به شهرستان بویین زهرا در مراسم افتتاح ساختمان بخشداری ارداق اظهارداشت: در هفته دولت شاهد افزایش ۳۲ درصدی تعداد پروژه های قابل افتتاح هستیم که از نظر اعتباری هم ۴۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته ایم.

استاندار قزوین بیان کرد: نگاه ما توزیع امکانات در همه مناطق کم برخوردار است تا عدالت پیاده شود.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای مردم داشته است و همه باید قدردان نعمتهای الهی باشیم و از ارزشها صیانت کنیم ...

زاهدی گفت: دستاوردهای نظام اسلامی قابل مقایسه با چهل سال قبل کاملا مشهود است و تعداد دانشجویان ۳۰ برابر شده است.

وی افزود: انقلاب ما فرهنگی و دینی بود و با رهبری امام راحل و فداکاری مردم شکل گرفت و بعدها با تقدیم بیش از ۲۳۰ هزار شهید جریان های سخت را پشت سرگذاشتند.

زاهدی تصریح کرد: دشمنان نظام با هزاران دسیسه و توطئه برای براندازی انقلاب تلاش کرده اند و امروز هم دشمنان یک جنگ تمام عیار اقتصادی را به راه انداخته اند تا اعتماد مردم را به نظام از بین ببرند.

وی ادامه داد: متاسفانه در داخل کشور هم جریانی وجود دارد که در نقشه دشمن بازی می کند که باید مراقب باشیم.

استاندار قزوین بیان کرد: جمهوری اسلامی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته توجه ویژه دارد و تلاش می کند رفاه، فرهنگ و امکانات تحصیلی را به روستاها منتقل کند.

زاهدی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید نیز در راستای محرومیت زدایی از مناطق روستایی و کم برخوردار با تخصیص و افزایش اعتبارات اقدام کرد و توانست گام های بلندی را در خدمات رسانی به روستاها بردارد.

وی ادامه داد:مسئولان و مدیران باید تمام تلاش خود را به کار ببندند تا با افزایش سطح خدمات رسانی، رضایت مندی مردم را بالا برده و نقشه ها و القائات دشمنان را نقش بر آب سازند.

در این مراسم ساختمان بخشداری ارداق با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و در ادامه یک طرح آبیاری تحت فشار در روستای رحمت آباد با ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار