کد خبر: ۳۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
فرمانده انتظامی استان قزوین:
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۳۰۱ میلیارد ریال کالای احتکار شده در قزوین از ابتدای آغاز تشکیل کارگروه مشترک پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در قزوین خبر داد.
سردار مهدی محمودی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی استان اظهار کرد: مبارزه و مقابله با احتکار و جرایم اقتصادی به خصوص در شرایط پیش آمده کشور و همچنین ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم برای محتکران کالا، امری لازم و ضروری است که پلیس قزوین با جدیت پیگیر موضوع بوده است.

️ وی ادامه داد: با توجه به لزوم برخورد با این پدیده کارگروه مشترک پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تشکیل که در مدت ۲۰ روز از آغاز اجرای این طرح از ۵۵ انبار در سطح استان بازدید به عمل آمد که از این تعداد با بررسی های صورت گرفته ۱۱ انبار به دلیل عدم ثبت کالا در انبار مصداق احتکار کالا قرار گرفت.

سردار محمودی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی ۳۰۱ میلیارد ریالی برای کالای احتکار شده برآورد کردند، خاطر نشان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبارزه با مفسدان اجتماعی و اخلالگران اقتصادی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم تاکید کرد: نیاز است که همه دستگاه ها و مسئولان در کنار نیروی انتظامی کمک کنند تا زنجیره امنیت تکمیل شود.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه مراسم افزود: هنر مدیریتی در این است که در راستای رسیدن به اهداف سازمانی، موانع و مشکلات را کنار گذاشته و به عنوان یک مدیر موفق بتوان با وجود کمبود نیرو و امکانات و با کار جهادی بر مشکلات فائق آمد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: بایستی از فرصت هایی که برای ما بدست می آید در طول خدمت در ناجا در سنگر های مختلف و مسئولیت هایی که نصیبمان می شود به عنوان یک سرباز کوچک ولایت تلاش کنیم رضایت خداوند متعال و مردم را کسب و توشه ای برای آخرت داشته باشیم.

در پایان سردار محمودی از زحمات سرهنگ سلمان امیری جانشین سابق انتظامی استان تقدیر و سرهنگ مهدی حاجیان را به سمت جانشین جدید انتظامی استان طی حکمی از سوی فرمانده ناجا معرفی کردند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار