کد خبر: ۳۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۵ پروژه با اعتبار ۲۱۸ میلیارد تومان طی هفته دولت در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
 علی محمد احمدی در نشست با خبرنگاران افزود: از این تعداد پروژه ۱۸۱ پروژه افتتاح و ۲۴ پروژه کلنگ زنی می شود.

احمدی با تاکید بر افتتاح محوری و تکمیل پروژه ها، اظهار داشت: قریب به ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان تزریق تسهیلات نیز در استان عملیاتی شده است. طی هفته دولت ۹۳ طرح اقتصادی در حوزه بخش خصوصی افتتاح و ۱۷ پروژه کلنگ زنی می شود که قریب به ۱۵۰ میلیارد تومان ارائه تسهیلات این حوزه است.

استاندار از رشد استان در شاخص های مختلف خبر داد و بیان داشت: پتانسیل های استان خیلی بیشتر از خروجی فعلی است و باید تلاش کنیم که استانی که شایستگی های بالقوه بسیاری دارد به ظرفیت بالفعل دست یابد.

احمدی با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغال روستایی در استان گفت: ارائه تسهیلات اشتغالی ظرفیت های مناسبی را رقم زده است و در حال حاضر نیز تسهیلات اشتغال روستایی بستر مناسبی برای اشتغال زایی مولد و خروجی محور است.

وی افزود: جلوگیری از پول پاشی و خروجی محوری از جمله اهداف مورد نظر این حوزه است.

استاندار با تاکید بر جذب اعتبارات در استان، گفت: در حوزه آب استان طی سال گذشته قریب به ۲۰ میلیارد تومان در بخش تنش و بهبود زیرساختی جذب شد.

احمدی از اجرای پروژه های مختلف در بخش های گردشگری، کشاورزی، زیرساختی و مبلمان شهری خبر داد و بیان داشت: در حوزه شهر یاسوج تنها برای تکمیل یک پروژه  ۱۵ میلیارد تومان جذب شد و اعتقاد ما توسعه همه جانبه استان است.

احمدی خاطرنشان کرد: با تمهیدات انجام گرفته توسعه عدالت محور همه نقاط استان را هدفگذاری کرده ایم.

استاندار انتخاب شهرستان بهمئی برای پایلوت محرومیت زدایی را گامی موثر در ارتقای توسعه این منطقه دانست و گفت: در زیلایی نیز هدفگذاری های توسعه ای کلید خورده و بازدید و احصای مشکلات تمامی مناطق استان با تاکید بر خروجی محوری اجرایی می شود.

احمدی جذب حداکثری منابع با تاکید بر توجه به اعتبارات ملی در کنار اعتبارات استانی را از دیگر برنامه های هدفگذاری شده دانست و بیان داشت: مدیریت اصولی و مناسب توجه به جذب همه جانبه اعتبارات را طلب می کند.

احمدی با بیان اینکه شرایط استان برای توسعه مناسب است، گفت: محیط استان برای سرمایه گذاری امن است و خروجی و رصد آماری نشان از بالندگی خاص در استان دارد که البته صرفا مربوط به حوزه مدیریتی نیست.

استاندار تصریح کرد: در این استان نیز کم و کاست هایی وجود دارد و مردم ما از گردنه های سختی عبور کرده اند و گام های زیادی در راستای رشد و پیشرفت استان براشته اند.

احمدی با اشاره به تحقق برنامه های هفته دولت، اظهار داشت: تبیین دستاوردها و تعامل دولت و ملت به عنوان مظهری از سرمایه اجتماعی از جمله هدفگذاری های دولت است.

احمدی شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی را از شعارهای اساسی و کاربردی دولت دانست و تحقق دستاورد و خروجی کاری بر اساس این محورها برای مردم را ضروری عنوان کرد.

احمدی گفت: انعکاس ظرفیت ها عامل افزایش امید و نشاط در جامعه است و جمهوری اسلامی ایران برخواسته از مردم و بطن جامعه است و رویکرد دولت ها به ویژه دولت فعلی خدمت رسانی به مردم و تحقق شفافیت در عملکرد بوده است.

استاندار گفت: دولت با تمام توان، قدرت، قوت و برنامه، ساز و کار خدمت گذاری خود را ادامه می دهند و امید است گام به گام مشکلات مردم را حل کنیم و فضایی سرشار از امید در جامعه ساری و جاری شود.

احمدی با بیان اینکه نقش رسانه ها در انعکاس اقدامات انجام گرفته و بیان مشکلات جامعه محسوس است، اظهار کرد: رسانه دلسوز و آگاه به بیان موارد مختلف می پردازد و نقش رسانه های استان نیز در این بخش شایسته تقدیر است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار