کد خبر: ۳۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
استاندار گیلان:
استاندار گیلان با اشاره به اینکه اجرای طرح ها و پروژه های اشتغالزا اولویت اصلی در این استان است، گفت: تلاش می کنیم از ظرفیت های استان گیلان در این زمینه استفاده بیشتری شود.
 مصطفی سالاری صبح یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی بنادر و دریانوردی، اظهار کرد: رویکرد مسئولان استان گیلان نسبت به سال گذشته مشخص و مشهود است و پروژه هایی که زمینه ساز ایجاد فرصت های شغلی باشد در اولویت قرار دارند.

وی افزود: با افتتاح پنج انبار به مساحت ۲۴ هزار مترمربع در بندرانزلی، ظرفیت انبارهای استان گیلان ۶۷ درصد افزایش یافت.

استاندار گیلان با بیان اینکه افتتاح این مساحت انبار و سیلو در این شهر نقش موثری در افزایش مبادلات تجاری گیلان با کشورهای حاشیه خزر دارد، تصریح کرد: با افزایش این ظرفیت بنادر گیلان فعال تر می شوند.

سالاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گیلان و به ویژه انزلی در رشته های ورزشی آبی سرآمد بوده و قهرمانان ورزشی بسیاری را به جامعه ورزش معرفی کرده است، بازسازی استخر استاندارد برای استفاده تخصصی و همچنین بهره برداری برای عموم مردم از دیگر پروژه هایی بوده که امروز به بهره برداری رسیده است.

صبح یکشنبه با حضور استاندار گیلان پنج انبار و سوله به مساحت ۲۴ هزار مترمربع و با اعتبار ۱۶۲ میلیارد ریال و با اشتغالزایی برای ۷۵ نفر در بنادر و دریانوردی افتتاح شد.

همچنین بازسازی بزرگترین استخر استاندارد گیلان به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی اجرایی شده و برای ۵۰ نفر  اشتغال ایجاد کرده است.

در مجموع برای این پروژه ها ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای ۱۲۵ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار