کد خبر: ۳۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲
فرماندار صومعه سرا:
فرماندار صومعه سرا با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی مجموع اعتبارات این شهرستان در سال جاری، از مسئولان دستگاه ها خواست برای جذب حداکثری اعتبارات تلاش مضاعف کنند.
علی فتح اللهی صبح یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه برخی دستگاه ها در جذب اعتبارات درنظر گرفته شده در سطح ادارات کل خود در استان تلاش لازم را انجام نمی دهند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سال گذشته به دلیل کم کاری برخی مدیران حق شهرستان توسط شهرهای دیگر جذب شد، افزود: عدم آگاهی مدیران از اعتبارات دستگاه های خود یکی دیگر از مشکلاتی است در برخی از دستگاه ها وجود دارد.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه دستگاه برای اجرای هر برنامه و طرحی و رسیدن به اهداف سازمانی نیازمند اعتبارات کمیته برنامه ریزی هستند، گفت: به همین دلیل مدیران دستگاه های اجرایی باید دقت لازم برای جذب حداکثری اعتبارات را داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه مجموع اعتبارات شهرستان صومعه سرا در سال جاری نسبت به سال گذشته با ۱۰ درصد کاهش همراه بوده است، خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات صومعه سرا در سال جاری بیش از ۲۴ میلیارد و ۵۶۴ میلیون تومان است.

فتح اللهی با اشاره به اینکه این اعتبارات در سال گذشته بیش از ۲۷ میلیادر و ۶۲ میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: به دلیل برخی کمبودها و محدودیت ها امسال شاهد کاهش ۱۰ درصدی اعتبارات شهرستان هستیم و دستگاه ها باید تلاش مضاعفی برای جذب همه اعتبارات حوزه خود را داشته باشند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار