کد خبر: ۳۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران راه نجات اقتصاد کشور را تولید دانست و گفت: در مقوله کشاورزی برند سازی تخصصی نداریم.
احمدحسین زادگان بعدازظهر یکشنبه در مراسم افتتاح یک کارخانه تولید نان صنعتی در قائم‌شهر، اظهار داشت: در دهه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب، تسهیلات زیادی با امید اینکه تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید است، داده شد اما در تعدادی از این اقدام، اشتباهاتی صورت گرفت و تسهیلات داده شده در کارآفرینی مصرف نشد.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذار واقعی و غیر واقعی و کارآفرین واقعی و غیر واقعی باید تفکیک شوند.

حسینزادگان، تصریح کرد: در برخی از حوزه‌ها دچار مشکل جدی‌ هستیم، ما با رویکرد اقتصادی به جلو می‌رویم اما تولید کنندگان برتر را به عنوان الگو مطرح نکرده‌ایم.

وی نبود برند تخصصی کشاورزی در استان را مهم دانست و افزود: اگر می‌خواهیم در استان وضعیت معیشتی مردم را تغییر دهیم و مشکل اشتغال کاهش‌ یابد باید در تولیدات برند سازی داشته باشیم و با این برند، به عرصه ملی ورود پیدا کنیم و موانع را از پیش پای تولیدکنندگان برداریم.

معاون سیاسی امنیتی مازندران، هغته دولت را فرصتی برای بازنگری به گذشته معرفی کرد و گفت: بایستی این فرصت را منتغم بشماریم و با جبران شتباهات گذشته، با تجربیات جدید آینده را بسازیم.

وی با تأکید بر همدلی و وفاق و حل اختلافات سیاسی، خاطرنشان کرد: دشمنان بدنبال شکاف بین حاکمیت و ملت هستند و در داخل کشور هم، ناآگاهان ایجاد شکاف بین دولت و مردم را دنبال می‌کنند، که بایستی با اتحاد و همدلی مشکلات را مرتفع کنیم.


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار