کد خبر: ۳۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
استاندار مرکزی:
استاندار مرکزی گفت: فاصله گرفتن مسئولان از مردم خیانت به نظام است، چراکه دشمن برای پیاده کردن اهداف خود از این فرصت استفاده می کند.
سید علی آقازاده عصر یکشنبه در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری مهاجران شازند، اظهار داشت: طی چهل سال از عمر انقلاب اسلامی دشمن نتوانسته با تمام تهدیدات و ترفندهایی که برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی به کار بسته موفق شود، چرا که مردم همیشه در سخت ترین شرایط از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی صیانت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن نتوانست انقلاب را از مسیر خود منحرف کند، بیان داشت: مردم با تمام مشکلاتی که در مسیر زندگی شان قرار دارد، بعد از شکل گیری انقلاب همراه نظام بوده و هستند، بنابراین مسئولان همراه با مردم باشند و وظیفه همه مسئولان است که با مردم تعامل مطلوب برقرار کنند.

آقازاده خاطرنشان ساخت: مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند که با انقلاب، نظام و مسئولان همراه هستند و هم اکنون ما مسئولان باید نشان دهیم که خدمت گزار مردم هستیم.

استاندار مرکزی یادآور شد: متاسفانه برخی از مسئولان از مردم دوری می کنند؛ این روند و روش موجب شده تا خیال خامی در ذهن و فکر دشمنان شکل بگیرد، اما انقلاب با پشتوانه حمایت مردم راه خود را با اسلام ادامه می دهد و مسئولان نیز باید حتی الامکان مردمی رفتار کنند.

گفتنی است مرکز خدمات جامع سلامت شهری مهاجران در زمینی به وسعت هشت هزار متر مربع با زیر بنای ۵۰۵ مربع و با صرف هزینه ای بالغ بر هفت میلیارد تومان احداث شده است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار