کد خبر: ۳۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری مرکزی عنوان کرد؛
مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری مرکزی گفت: شرکت های سودآور و بانک ها طبق مصوبه کارگروه آموزش، پژوهش و نوآوری استان مرکزی در امور پژوهشی استان مشارکت می کنند.
 سعید موسایی عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: یکی از دستور کارهای این کارگروه که در سه محور برگزار شد، تصمیم گیری پیرامون طرح های پژوهشی استان مرکزی در سال ۱۳۹۷ بود که بنا به تشخیص شورای برنامه ریزی و توسعه استان مجددا موضوع طرح های پژوهشی در کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری مرکزی افزود: در رابطه با اولویت عناوین طرح های پژوهشی، هشت مقوله مورد تصویب قرار گرفت که این عناوین در حقیقت موضوعات شاخص طرح های پژوهشی استان در سال جاری هستند.

وی بیان کرد: مساله دوم مطرح شده در این کارگروه، اختصاص بخشی از درآمدهای شرکت های سودده و بانک ها به حوزه پژوهش و امور پژوهشی بود که مقرر شد سازمان برنامه و بودجه استان ضمن احصای لیست این شرکت ها و بانک ها، با آنان برای تحقق این منظور مکاتبه و رایزنی کند و راهکارهای اجرایی این موضوع را ارائه دهد.

مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری مرکزی خاطرنشان ساخت: محور سوم کارگروه امروز، برگزاری دومین نمایشگاه های فناوری های پیشرفته استان مرکزی بود که با بحث و تبادل نظر در این رابطه، تحول و اصلاحات لازم اندیشیده شد تا مراحل برگزاری این نمایشگاه اجرایی شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار