کد خبر: ۳۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
استاندار سمنان:
سمنان - استاندار سمنان بابیان اینکه در هفته دولت بیش از ۶۰۰پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح می شود، گفت: این طرح‌ها تحول خوب اقتصادی را در پی خواهند داشت.

به گزارش آرانیوز، سید شهاب‌الدین چاوشی پیش از ظهر شنبه در مراسم افتتاح هم‌زمان پروژه‌های شهرستان سمنان در دومین روز از هفته دولت در مسجد جامع دلازیان، بیان کرد: هم‌زمان با هفته دولت ۶۰۶ پروژه بااعتباری افزون بر  ۵۰۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که هم ازلحاظ تعداد و کیفیت و هم ازلحاظ اشتغال‌زایی و تولید ثروت خوشبختانه تحول خوبی را در سطح استان خواهد داشت.

وی بابیان اینکه اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام اسلامی در هفته دولت رویکرد مسئولان اجرایی استان سمنان خواهد بود، افزود: برخی می‌خواهند تا در دل مردم آن‌هم درست در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب، بذر ناامیدی را بپاشند اما دستاوردهای نظام امروز سبب شده تا ایران اسلامی در اوج اقتدار و عظمت قرار گیرد و از این بابت معتقد هستیم که این مسائل و دستاوردها را باید برای مردم بیان کرد.

تلاش برخی افراد برای ناکارآمد جلوه دادن نظام

استاندار سمنان گفت: هفته دولت سال جاری یک ویژگی بزرگ دارد و آن‌هم تقارن با چهلمین سال انقلاب اسلامی و دوران شکوفایی و بلوغ نظام محسوب می‌شود لذا در این شرایط حساس برخی‌ در تلاش هستند تا با ناکام جلوه دادن اقدامات و دستاوردهای نظام، مسیر رشد کشور را سد کنند اما مردم ما با هوشیاری قدردان نظام اسلامی و دستاوردهایش خواهند بود.

چاوشی بابیان اینکه در داخل و خارج کشور هستند افرادی که نمی‌خواهند همدلی بین مردم و دولت شکل بگیرد، تأکید کرد: نشان دادن اقتدار ایران اسلامی و دستاوردهای نظام همان نگاهی است که شهیدان باهنر و رجایی با طاسی از نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر که در آن گزارش عملکرد به مردم و ولی‌نعمتان مهم تلقی می‌شد، داشتند و امروز این نگاه بین مسئولان ما باید رایج شود.

وی بابیان ای‌که نگاه حاکم بر جامعه در دوران دفاع مقدس هم نگذاشت تا دشمنان به اهداف شومشان برسند، افزود: امروز شرایط با آنچه در دفاع مقدس بود، تفاوت کرده است در آن دوران تمام جهان در اوج قدرت علیه ایران اسلامی بودند اما امروز شاهد هستیم که استکبار هم منزوی و تنها است لذا شرایط تغییر کرده امانگاه و پشتیبانی مردم ما از انقلاب و آرمان‌های آن هرگز خدشه‌دار نشده است.

ضرورت مقابله با زورگویی آمریکا

استاندار سمنان بابیان اینکه هفته دولت زمانی برای بیان خدمات و دستاوردها است، بیان داشت: برخی بابی انصافی قصد دارند بگویند که هیچ کاری در دولت صورت نگرفته اما این امر درست نیست و ما می گوییم که مسئولان نظام برای پشت سرگذاشتن مشکلات اقتصادی دامن گیر جامعه، هم قسم هستند.

چاوشی ایمان به داشته های خود را رمز پیروزی در برابر استکبار و دشمنان دانست و بیان کرد: اگر به خودمان ایمان داشته باشیم می توانیم در برابر زورگویی های استکبار به رهبری آمریکا بایستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار