کد خبر: ۳۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان:
سمنان - مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان از اعزام ۷۱۰ مبلغ به مناسبت دهه ولایت به سراسر استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۹۹ نفر بومی استان هستند.

به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام علی شکری پیش از ظهر پنج‌شنبه در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان سمنان با محوریت دهه فاطمیه بر ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای بزرگداشت دهه ولایت بر ترویج فلسفه غدیر در راستای ترویج گفتمان ولایتمداری تاکید کرد و افزود: در این راستا اقدام به اعزام ۷۱۰ مبلغ بومی و غیر بومی به سراسر استان شده است.

وی همچنین با بیان اینکه ۶۹۹ مبلغ بومی و ۱۱ نفر نیز اعزامی از دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم هستند، افزود: باید با بهره‌گیری از پیام‌های عرفه و غدیر، زمینه لازم برای تبیین ابعاد مختلف این مناسبت‌ها و انجام تبلیغات محیطی مناسب در سراسر استان فراهم شود.

ولایتمداری لازمه کار مداحی

رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسب‌های مذهبی استان سمنان با یادآوری اینکه این نشست به مناسبت در پیش بودن عید سعید غدیر با موضوع سیاست‌گذاری و ارائه توصیه‌ها و پیشنهادات ستاد در خصوص برنامه‌های این ایام برگزار ‌شده است، تصریح کرد: تعداد ۱۸ روحانی متخصص و همچنین ۲۴۱ مبلغ زن در کنار دیگر روحانیان اعزامی می‌توانند در تحقق برنامه‌های این ایام نقش قابل توجهی داشته باشند.

شکری اشاره ای نیز به نقش مداحان اهل بیت (ع) در جامعه داشت و با تاکید بر اینکه ولایتمداری لازمه کار مداحی است، یادآور شد: مداحان به عنوان سرمایه‌های معنوی نظام وظیفه‌ای مهم در فضاسازی برنامه‌ای و محتوایی برای ترویج فضائل اخلاقی در جامعه و اتخاذ تدابیر لازم در راستای شناساندن معارف غدیر داردند لذا باید اهتمام ویژه‌ای در برگزاری جشن‌های این ایام داشته باشند.

وی بر لزوم ترویج روح غدیر در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: روح غدیر تبیین ولایت است و پیام آن‌را باید به درستی منتقل کنیم، غدیر عید امت اسلامی است لذا برای تقویت وحدت کلمه در امت اسلامی باید پیش از پیش اهتمام داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار