کد خبر: ۳۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد:
زنجان-مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اجرای بیش از ۶۷ ویژه برنامه به مناسبت دهه ولایت توسط تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد.
به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده ۶۷ ویژه‌برنامه در دهه ولایت در مناطق مختلف شهری و روستایی استان زنجان توسط سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌کند.

وی همچنین از اعزام بیش از ۴۸۲ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان زنجان در دهه ولایت خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۳۹۰ نفر مبلغ و مابقی مبلغه  هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به محورهای این برنامه‌ها در استان اشاره کرد و گفت: معرفی و تبیین فلسفه غدیر، تبین فرهنگ علوی و ترویج زیارت غدیریه است.

صفی یاری از برگزاری گفتمان دینی در این دهه خبر داد و گفت: گفتمان دینی باهدف تبیین ابعاد مختلف واقعه بزرگ غدیر در مساجد استان برگزار خواهد شد.

وی  ابراز کرد: بر اساس برنامه نیز ۳۶ هیئت‌های محوری میزبان ویژه‌برنامه عید غدیر در استان خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: برگزاری مسابقه حفظ خطبه غدیر برای مجامع وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، برگزاری محفل انس با قرآن در مؤسسات مراکز و خانه‌های قرآن روستایی و شهری، برگزاری جشن ولایت توسط کانون فرهنگی شیفتگان مولا امیر المومنین در زنجان و دیدار با خانواده سادات از برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در دهه ولایت است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار