کد خبر: ۳۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
فرماندار طارم خبر داد:
زنجان- فرماندار طارم از افتتاح و کلنگ زنی ۱۳۵ طرح عمرانی اقتصادی در شهرستان طارم با اعتبار بالغ بر ۱۸۰ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال در هفته دولت امسال خبرداد.

به گزارش آرانیوز،  به نقل از فرمانداری شهرستان طارم فریدون هاشم نژاد در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت شهرستان طارم که با حضور مسئولین شهرستانی برگزار گردید، اظهار داشت:۱۳۵ طرح عمرانی اقتصادی با اعتبار باغ بر ۱۸۰ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال در شهرستان طارم در هفته دولت سال جاری افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار طارم در ادامه افزود: ۱۲۵ طرح از مجموع طرح های یاد شده در هفته دولت امسال افتتاح گردیده و به بهره برداری خواهد رسید و ۱۰ طرح عمرانی اقتصادی مهم در شهرستان کلنگ زنی خواهد شد

وی در ادامه از سفر یکروزه مهندس اسداله درویش امیری در یکی از روزهای هفته دولت به شهرستان طارم خبر داد و افزود: همزمان با سفر استاندار زنجان پروژه های بسیار خوبی در شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد و برنامه ریزی بسیار منسجمی برای حضور استاندار زنجان در شهرستان انجام شده است.

هاشم نژاد افزود: حضور فرماندار طارم و اعضای شورای اداری شهرستان در نماز عبادی سیاسی روز جمعه و سخنرانی فرماندار قبل از خطبه های نماز جمعه اولین برنامه شهرستان در آغاز هفته دولت خواهد بود.

فرماندار طارم ملاقات عمومی با مردم با حضور روسای ادارات شهرستان در محل فرمانداری را از دیگر برنامه های شاخص شهرستان برشمرد و افزود: مشکلات و درخواست های مردمی با حضور مسئولین مربوطه شهرستان بررسی خواهد شد.

هاشم نژاد افتتاح و کلنگ زنی از چندین پروژه آبیاری تحت فشار و کم فشار ، مجتمع های اقامتی رفاهی گردشگری، گاز رسانی به روستاها، خانه های مقام سازی شده، خانه های بوم گردی، خانه های ورزش روستایی، تجهیز منازل روستایی با آبگرمکن خورشیدی، آسفالت ریزی و بهسازی معابر، پروژه های دهیاری، بخشی پروژه های شهرستان در حوزه عمرانی و اقتصادی عنوان نمود.

وی گفت: اولویت اصلی شهرستان تکمیل طرح های نیمه تمام است و پروژه های جدید نیز با لحاظ نمودن اولویت های شهرستان در صورت تخصیص اعتبار آغاز خواهد شد.

فرماندار طارم دیدار با امام جمعه شهرستان و تجدید بیعت با آرمان های امام و انقلاب و رهبری، غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدا را از دیگر برنامه های طول هفته شهرستان بیان کرد و گفت: برنامه های فرهنگی دیگری نیز در طول هفته در شهرستان برگزار خواهد که از جمله آنها برگزاری جشن روز کارمند و برنامه طارم گجه لری خواهد بود.

هاشم نژاد اضافه کرد: برنامه طارم گجه لری با هدف ایجاد نشاط و شادی در جامعه و به صورت ویژه با حضور مردم در هفته دولت در شهر آب بر برگزار شده و پایان بخش برنامه های هفته دولت در شهرستان خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار