کد خبر: ۳۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
بخشدار ویژه خارگ:
بوشهر - بخشدار ویژه خارگ گفت: نرخ بیکاری در جزیره خارگ هم اکنون ۵.۵ درصد است.

به گزارش آرانیوز، محمود رضایی صبح پنجشنبه در جلسه کمیسیون اشتغال جزیره خارگ اظهار کرد: اشتغال یکی از مهمترین دغدغه های دولت در بخش ویژه خارگ است که سعی ما این است که با یک کارگروه قوی این موضوع را بصورت دقیق مدیریت نماییم.

وی افزود: با توجه به تقاظای روز افزون اشتغال در جزیره توانستیم در پنج ماهه اول سال درصد بیکاران بخش ویژه خارگ را ثابت نگه داریم، باتوجه به شاخص ها و بررسی های صورت گرفته نرخ بیکاری در جزیره خارگ هم اکنون ۵.۵ درصد است.

نماینده عالی دولت در جزیره خارگ تصریح کرد: اشتغال را در جزیره خارگ باید به اشتغال پایدار و ثابت تبدیل کنیم که این موضوع فقط با همکاری صنایع بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی امکان پذیر است که خدمات بسیار خوبی در این حوزه ارائه کرده‌اند و ما امیدوار به همکاری و همراهی بیشتر در این حوزه هستیم.

رضایی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ایجاد شغل در جزیره خارگ خاطرنشان کرد: از ظرفیت شرکت‌های خصوصی در جزیره خارگ نباید غافل بود، همیشه نگاه دولت به شرکت های خصوصی در جزیره خارگ توسعه محور بوده و آماده فراهم سازی بسترهای مناسب برای توسعه کسب و کار این شرکت‌ها را داریم.

بخشدار ویژه خارگ گفت: در حوزه پیگیری مطالبات قانونی کارگران در بخش ویژه خارگ هم با همکاری ادارات درگیر در حوزه اشتغال اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته است و تعادلی نسبی در این حوزه برقرار شده است و می توان گفت جزیره خارگ دارای کمترین مباحث کارگری و کارفرمایی در سطح کلان است.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار