کد خبر: ۳۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام:
ایلام-معاون حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: در آستانه اعیاد قربان و غدیر نظارت بر واحدهای مرغ فروشی شهر ایلام اجرا می شود.
به گزارش آرانیوز، مهدی شریفی بیان داشت: در طرح نظارت بر مرغ فروشی ها، علاوه بر خرده فروشان، تعاونی های مصرف و فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ، واحدهای  توزیع کننده و عمده فروش نیز مورد بازدید و بازرسی قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: در اولین روز اجرای این طرح برای ۳۰ واحد متخلف که اقدام به گرانفروشی در عرضه مرغ کشتار روز کرده بودند، پرونده تخلفاتی تشکیل و به  مراجع ذی ربط ارسال شده است.

وی بیان کرد: قیمت فروش هر کیلو مرغ کشتار روز نباید از ۱۱ هزار تومان تجاوز کند و با واحدهایی که این نرخ را رعایت ننمایند برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

شریفی اضافه کرد: جهت تعادل قیمت مرغ در بازار ایلام از هفته گذشته توزیع مرغ منجمد دولتی با نرخ ۶۷۵۰ تومان آغاز شده و فروش این محصول در بیشتر نقاط شهر بصورت سیار و ثابت ادامه دارد.

وی تاکید کرد: همشهریان عزیز تخلفات صنفی در حوزه های گرانفرشی، احتکار، عدم درج قیمت و...را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گزارش نمایند تا بازرسان این سازمان در اسرع وقت آن را پیگیری و مورد رسیدگی قرار دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار