کد خبر: ۳۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس طی سابقه مدیریتی که در این منطقه توانسته به یک چهره محبوب و مردمی در استان بوشهر تبدیل شود و دستاوردهای وی نشان دهنده این است که یک نخبه علمی توانسته شعارها را به عمل تبدیل کند.
یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی بوشهر و عسلویه چهره محبوب مردم بوشهر/ فرش قرمز ساحل بانان خلیج فارس زیرپای کاتالیزور توسعه/ نخبه‌ای که شعارها را به عمل تبدیل کرد/ یوسفی مرد روزهای سخت عسلویه
به گزارش اختصاصی آرانیوز (حوزه بوشهر)، حمایت های مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از چهره های علمی و ورزشی ، شاخص های توسعه ای این استان را متحول کرده است.

 ورزش استان بوشهر حمایت می‌شود
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه از ورزش استان بوشهر حمایت می‌شود، گفت: سالن ورزشی شهدای نفت شهر کاکی تعمیر و بازسازی شده است.

مهدی یوسفی اظهار داشت: با پیگیری‌های نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی مقرر شد در محلات کاکی که از امکانات ورزشی محروم هستند زمین چمن مصنوعی احداث شود که این موضوع در هیئت مدیره مصوب شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه این پروژه در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به بهره برداری رسیده است، افزود: در اکثر شهرها و روستاهای استان از محل اعتبارات وزارت نفت پروژه عمرانی اجرا شده است.

توسعه ورزش در روستاها
یوسفی به جایگاه ورزشی استان اشاره کرد و گفت: استان بوشهر در رشته های گوناگون ورزشی از جایگاه بالایی برخوردار است و تلاش می‌شود در این عرصه زیرساخت‌ها توسعه یابد.
وی با اشاره به اینکه از ورزش استان بوشهر حمایت می شود بیان کرد: اخیرا نگرانی‌هایی ایجاد شده بود که ممکن است به سبب محدودیت‌های قانونی نتوانیم از تیم‌های استان حمایت کنیم ولی این مشکل برطرف شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: همه روستاها که به لحاظ جمعیتی ظرفیت دارند زمین ورزشی در آن‌ها احداث می ‌کنیم.
انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها