کد خبر: ۳۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷
رئیس مجمع نمایندگان گیلان مطرح کرد:
رئیس مجمع نمایندگان گیلان از بررسی و پیگیری نمایندگان مجلس درباره تصویب لایحه ای برای افزایش نرخ برنج در فصل برداشت محصول کشاورزان خبر داد.
کوچکی نژاد عصر سه شنبه در جلسه نشست مجمع نمایندگان گیلان با رئیس گمرک اظهارکرد: با توجه به نگرانی کشاورزان درباره افزایش هزینه برداشت آنها به دلیل بارندگی های اخیر ، مجلس افزایش نرخ برنج را در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به مثبت بودن تراز صادرات محصولات کشاورزی ایران به روسیه از گمرکات گیلان از ابتدای سال جاری تاکنون، افزود: میزان صادرات محصولات کشاورزی به روسیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی ۱۴۰ درصد و به لحاظ ارزش دلاری ۱۳۱ درصد افزایش داشته است.

کوچکی نژاد با تأکید بر لزوم تسریع در ترخیص کالاهای متروکه موجود در انبارهای گمرکات گیلان، خاطرنشان کرد: در جلسه امروز مقرر شد برخی از کالاها مانند چای و برنج فقط از گمرکات گیلان صادر شده و خودروهای وارداتی منطقه آزاد انزلی نیز که در گذشته از تهران مجوز ترخیص می گرفتند، مجوز خروج خود  را از گمرک انزلی صادر شود.

وی  به قول مساعد رئیس گمرک ایران در راستای تصویب قوانینی برای کمک به گمرکات گیلان و پرسنل آن، تاکید کرد: باید کنترل بیشتری بر روی کالاهای وارداتی از گمرکات گیلان صورت پذیرد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار