کد خبر: ۳۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
استاندار مازندران:
استاندار مازندران خواهان تشکیل سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در شهرستان ها شد.
محمد اسلامی عصر سه شنبه در یادواره سرداران و ۵۶۲ شهید شهرستان تنکابن در مصلی شهید بهشتی این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با تاکید بر تشکیل سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در شهرستان ها، خاطرنشان کرد: سازمان تعزیزات حکومتی مراقب باشد تا اقلام با ارز دولتی، گران فروشی نشود.

وی با اشاره به آغاز  تحریم ها گفت: آمریکایی ها با ناامیدی از جنگ نظامی در سیاستی جدید اقدام به جنگ اقتصادی کرده و بر این باور هستند که با شروع این جنگ، ارزش پول ملی ایران به صفر رسیده و سبب نارضایتی مردم می شود و معتقدند که با افزایش نارضایتی مردم در پی جنگ اقتصادی، تکلیف نظام اسلامی یکسره می شود.

وی با تاکید بر حفاظت از ارزش پول  ملی ایران توسط مردم ، اضافه کرد: راهکار برون رفت از این وضعیت، تبدیل نکردن پول ملی به ارز خارجی بوده و مردم از خرید ارز خارجی غیر ضروری به شدت پرهیز کنند.

استاندار مازندران ضمن اظهار امیدواری از برخورد قاطع قوه قضاییه با اخلالگران در بازار ارز ، بیان داشت: ما برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی جان دادیم و در شرایط فعلی جامعه هم باید برای حفاظت از ارزش پول ملی ، تلاش ویژه کرده و نباید بگذاریم بازار ویژه برای ارز خارجی در کشور ایجاد شود.

وی با اشاره به برجام ، خاطرنشان کرد: این معاهده دو دستاورد ارزشمند داشت که دستاورد نخست آن پایبند بودن ایران به  معاهدات بین المللی و تعهدها بوده و دستاورد دوم این بود که برخلاف تصور و القاء آمریکایی مبنی بر فعالیت ایران در زمینه ساخت بمب اتم به دنیا ثابت شد که تصور آمریکایی ها نا درست بود.

وی در پایان سخنان خویش بر همدلی و همراهی مدیران و مردم در شرایط فعلی جامعه تاکید کرد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار