کد خبر: ۳۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
معاون عملیات فرمانده انتظامی استان مرکزی:
معاون عملیات فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طی عملیات دو روز گذشته پلیس در شهرستان های استان مرکزی، ۶۰ سارق و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
سیامک قاسمی اظهار داشت: طرح های امنیت بخش پلیس همچون گذشته با توجه به بازخوردگیری های انجام شده از شهروندان و با هدف ارتقای رضایت عمومی در نقاط جرم خیز استان، با جدیت تمام دنبال شده و طرح برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمان از مهم ترین اولویت های پلیس در اجرای این گونه طرح ها می باشد.

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان مرکز ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته در طرح های عملیاتی پلیس ۶۰ نفر از سارقان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند که در بازجویی از آنان ۵۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

قاسمی با تقدیر از مشارکت شهروندان در اجرای موفقیت آمیز ماموریت های پلیسی خاطر نشان کرد: در این عملیات ها، چهار دستگاه خودرو، ۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۲۷ فقره لوازم و محتویات سرقتی خودرو و نیز ۲۵ فقره اموال سرقتی اماکن خصوصی کشف شد و بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی، مراحل قانونی برای تحویل وسایل نقلیه کشف شده به مالکان آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر شهروندان به نکات ایمنی افزود: سامانه ‌تلفنی ۱۱۰ در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به هموطنان و دریافت گزارش ها و اطلاعات آنان در حوزه نظم و امنیت اجتماعی و برخورد قانونی با هنجارشکنان است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار