کد خبر: ۳۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱
معاون عمرانی استاندار مرکزی:
معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: شش طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری در استان مرکزی مصوب شد که به دنبال اجرای این طرح ها، ۲۶۰ فرصت شغلی در این بخش ایجاد می شود.
 مهدی زندیه وکیلی در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی اظهار داشت: حمایت از سرمایه گذاران در حوزه گردشگری، تضمین کننده اشتغال پایدار است که از این رهگذر به امنیت اقتصادی نیز خواهیم رسید، چراکه حجم تبادلات اقتصادی در این حوزه بسیار بالا بوده و هر جامعه ای را به تکاپو و حرکت وادار می کند.

وی افزود: اقلیم های متفاوت استان یک فرصت استثنایی است تا انواع گردشگری در آن صورت گیرد و اشتیاق گردشگران برای ماندگاری در استان را پیش آورد، به همین علت سرمایه گذاری در این حوزه تضمین شده است.

در ادامه این جلسه مدیرکل میراث فرهنگی استان بیان کرد: با هر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان ده ها شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود که از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

سید محمد حسینی ادامه داد: جذب سرمایه گذار گرچه گام بزرگی در وضعیت اقتصادی امروز کشور است، اما حمایت از این افراد بسیار مهم تر است، هر سرمایه گذاری که به موفقیت ختم نشود یک بی اعتمادی بزرگ در آن حوزه برای دیگر سرمایه گذاران ایجاد می کند. حمایت دستگاه ها و به خصوص بانک ها از سرمایه گذاران شاه بیت غزل سرمایه گذاری است و در غیر این صورت نمی توان به توسعه گردشگری امیدوار بود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار