کد خبر: ۳۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی خبر داد:
مشهد- معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) به۲۰ هزار زوج جوان نیازمند کشور وام بدون کارمزد اعطا می شود.

به گزارش آرانیوز، مصطفی خاکسار قهرودی  دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح اعطای کمک هزینه خرید جهیزیه با دستور تولیت آستان قدس رضوی و به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در سراسر کشور اجرا می‌شود و با اجرای این طرح در استان‌های کشور، ۶۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد به ۲۰ هزار زوج‌ جوان نیازمند اعطا می‌شود.

وی افزود:طبق تفاهم نامه‌ای که با بانک قرض الحسنه رسالت منعقد شده است، به ۲۰ هزار زوج نیازمند سراسر کشور کمک هزینه خرید جهیزیه در قالب اعطای وام قرض الحسنه بدون کارمزد به مبلغ ۳۰ میلیون ریال اعطا می‌شود.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس ادامه داد: این طرح ویژه تازه عروس و دامادهای  نیازمندی است که برای شروع زندگی مشترک و تأمین جهیزیه مشکل دارند و در این طرح زوجین نیازمند می‌توانند به انتخاب خود اجناس مورد نیازشان را از  کالاهای ایرانی خریداری ‌کنند، تا ضمن تأمین وسایل مورد نیاز برای آغاز یک زندگی مشترک از تولیدات ملی و تولیدکننده ایرانی نیز در راستای تحقق شعار سال حمایت شود.

وی اضافه کرد:این زوجین با کمک ارگان‌های امدادرسان کشور شناسایی و برای مساعدت به معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی معرفی می‎شوند و لازم به ذکر است که این معاونت طی دو سال اخیر به بیش از ۵ هزار زوج نیازمند کمک هزینه بلاعوض خرید جهیزیه نیز اعطا کرده است.

خاکسار  تاکید کرد: همچنین در کنار اعطای کمک هزینه خرید جهیزیه و تسهیلات بدون کارمزد به زوج‌های جوان، عموما خدمات رایگان مشاوره‌ای و آموزش‌های مهارت‌های زندگی توسط مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی به  زوج‌ها ارائه می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار