کد خبر: ۳۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
استاندار ایلام:
ایلام-استاندار ایلام گفت: دستگاه های اجرایی پروژه های توجیه دار اقتصادی را برای جوانان استان تعریف کنند.
به گزارش آرانیوز، قاسم سلیمانی دشتکی عصر روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  به نسخه رفع معضل بیکاری در استان اشاره کرد و گفت: در رابطه با اشتغال سه کار مهم در استان باید صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اول اینکه در هر شهرستان نسبت به معرفی پروژه های اشتغال زایی توجیه دار اقتصادی اقدام کنیم و در مرحله دوم با ایجاد پروانه های بی نام طرح های اشتغال زایی را به متقاضایان و سرمایه گذاران ارائه دهیم تا در این زمینه سرعت لازم ایجاد شود و سرمایه گذاران در سریعترین زمان ممکن نسبت به اجرای طرح های اقتصادی و اشتغال زایی اقدام کنند.

سلیمانی دشتکی گام سوم رفع معضل بیکاری را بروکراسی اداری دانست و گفت: علاوه بر معرفی طرح های اشتغال زایی توجیه دار و ایجاد پروانه های بی نام، بروکراسی اداری موجود برای اجرای طرح ها از دیگر موانع اشتغال زایی در استان است که باید دستگاه های اجرایی برای از بین بردن آن اقدام کند.

وی ابراز داشت: اگر این سه اقدام مهم را در استان نهادینه کنیم در کمتر از یک سال نرخ بیکاری در استان بسیار کاهش خواهد داشت.

استاندار ایلام افزود: اگر اشتغال محقق شود جوانان به سمت ازدواج حرکت می کنند.

وی با تأکید بر ایجاد نشاط در بین جوانان افزود: یکی از مهمترین پارامترهای دوران جوانی نشاط است که برای حل برخی از مسائل اجتماعی و فرهنگی بسیار کارساز خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار