کد خبر: ۳۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
آیت‌الله عراقی:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام مسئولان بهزیستی در راه‌اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در مناطق زلزله‌زده قابل تقدیر است.
 آیت‌الله عراقی امروز یکشنبه در مراسم افتتاح شیف شب و ۲۴ ساعته شدن اورژانس اجتماعی بهزیستی(۱۲۳) استان کرمانشاه ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته توسط بهزیستی به آسیب‌دیدگان اجتماعی اظهار داشت: از این به بعد نیروهای بهزیستی که متشکل از روانشناسان و مددکاران متخصص هستند به صورت شبانه روزی آماده خدمت به افراد داری مشکل هستند.

وی افزود: یک واقعیت است که جامعه مدرن آسیب‌های اجتماعی فراوانی دارد  و می‌طلبد که مسئولان به فکر مقابله با این آسیب‌ها باشند که به درون خانواده‌ها راه نیابد.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یکی از بهترین و ارزشمندترین کارها را مددکاری روانی افراد دانست و گفت: همانطور که جسم آسیب‌دیده به پزشک نیاز دارد، چنانچه روح هر فردی نیز دچار آسیب شود باید روانشناسان و مددکاران متخصص نیز پای کار باشند و مشکل را برطرف کنند.

آیت الله عراقی خاطرنشان کرد: نیروهای بهزیستی در مرکز اورژانس اجتماعی به صورت غیرحضوری از طریق تماس تلفنی و حضوری به صورت تیم های سیار شبانه روز در خدمت آسیب دیدگان هستند و از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.

وی به راه‌اندازی مراکز اورژانس اجتماعی بهزیستی پس از زلزله در تمام شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: این اقدام خوب بهزیستی قابل تقدیر است و نیاز داریم که تعداد این مراکز در سطح استان گسترش یابد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار