کد خبر: ۳۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
امام جمعه موقت اهواز تأکید کرد:
اهواز- امام جمعه موقت اهواز گفت: با توجه به آسیب های زیادی که اخلالگران به زندگی وارد می کنند، باید اشد مجازات برای آنها در نظر گرفته شود.
به گزارش آرانیوز، قتصادی اظهار کرد: از نظر قضائی برای اخلالگران اشد مجازات درنظر گرفته شده است؛ با توجه به آسیب های زیادی که اخلالگران به زندگی مردم وارد می کنند چنین برخوردی در سطح اشد بر آن ها روا است.

حجت الاسلام حسن زاده بیان کرد:برای کسانی که نظام اقتصادی را دچار اخلال می کنند و وضعیت آشفته ای که امروز داریم ناشی از فعالیت آنها است، همین اشد مجازات هم کم است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: وضعیت جامعه به شکلی است که زمینه را برای اخلال اقتصادی فراهم می کند، رانت، اشرافی گری، اختلاس، مفاسد مالی و آزادی گری بیش از حد همه زمینه ساز اخلال اقتصادی هستند. حتی اگر گستره این وضعیت زیاد هم نباشد ولی به هر مقدار نیز بسیار مهم بوده و باید برای آن یک فکر متعالی و تصمیم آنی داشته باشیم.

 وی تصریح کرد: در خصوص این موارد شاید تصمیم آنی باعث حل شدن کامل مشکل نشود ولی باید به فکر چاره باشیم، صحیح یا غلط بودن موارد مطرح شده در استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص نقش فرزندان معاون وزیر یا دیگر مسئولان ملی را قضاوت نمی کنیم ولی زمینه پذیرش آن در میان مردم وجود دارد.

حجت الاسلام حسن زاده یادآور شد: وقتی نماینده ای برای ورود به مجلس از هزینه پیمانکاران بهره مند و بعد از موفقیت به دنبال رسیدن خود و اطرافیانش به بالاترین سطح باشد، قطعا بعد از ورود به مجلس دیگر پاسخگوی مردم که نه بلکه پاسخگوی اطرافیان خود خواهد بود.

امام جمعه موقت اهواز گفت: سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری اشاره ای به تمام ابعاد اشرافی گری، مبارزه سرسخت با فساد دولتی در همه قوا نشان می دهد که مباحث کشور دارای ابعاد مختلفی است که در همه این ابعاد ضعف داریم.

حجت الاسلام حسن زاده اظهار کرد: امیدوارم دلسوزان نظام که تعداد آنها کم نیست با نصب العین قرار دادن فرمایش های مقام معظم رهبری چاره اندیشی داشته باشند تا آنچه که امروز ایجاد شده دیگر تکرار نشود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور بعد از اعلام تحریم های آمریکا گفت که باید یک کار جهادی و شبانه روزی با نیروهای پرتوان انجام شود؛ خب رئیس جمهور می گویم این موارد را از ابتدا مقام معظم رهبری فرموده بودند که کار جهادی و مدیریت انقلابی در اولویت قرار بگیرد ولی شما بعد از پنج سال از دو دوره ریاست جمهوری باید به این فکر باشید؟ قطعا دیگر دیر شده است.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: اینکه رئیس جمهور و یا دیگر مسئولان ملی و استانی فقط تایم اداری را ملاک فعالیت های خود درنظر بگیرند به هیچ وجه نمی توانیم شاهد حل مشکلات باشیم و قطعا اینطور نمی توان به مقابله با جنگ اقتصادی رفت، وضعیت کنونی کشور ابعاد بسیار گوناگونی دارد و امیدوارم در همه این ابعاد فعالیت های لازم انجام و در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی و اخلالگران اقتصادی سه قوا نیز جدیت لازم را داشته باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار