کد خبر: ۳۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
در شورای اداری مطرح شد:
کرج - استاندار البرز ضمن انتقاد به شهرداری و شوراهای شهر در استان نسبت به عدم پرداخت حقوق به کارگران خدمات شهری، گفت: مدیریت شهری انصاف داشته باشد.

به گزارش آرانیوز، محمدعلی نجفی صبح شنبه در نشست شورای اداری به ارسال گزاری وزارت نیرو به قوای سه‌گانه اشاره کرد و گفت: در این گزارش آمده است؛ با توجه به افزایش دما در کشور، البرز به‌عنوان اولین استان در صرفه‌جویی مصرف برق معرفی می‌شود.

وی در ادامه به مبحث مسافربری شدن فرودگاه بین‌المللی پیام اشاره کرد و بر ساماندهی راه‌های دسترسی به این فرودگاه تأکید کرد و گفت: این مهم در هفته دولت محقق می‌شود به همین منظور باید اقدامات لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

استاندار البرز در بخش دیگری به برگزاری کنگره شهدای استان اشاره کرد و گفت: در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

نجفی با اشاره به شیطنت‌های استکبار و فشارهای اقتصادی آمریکا، گفت: اگر مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی حل نشود مردم ناراضی می‌شوند به همین منظور باید حل مشکلات حوزه اشتغال در دستور کار همه قرار داشته باشد.

وی در بخش دیگری ضمن انتقاد به عدم پرداخت حقوق به کارگران خدمات شهری، گفت: شهرداری و شوراهای شهر در استان کمی انصاف داشته باشند چگونه است که خود حقوق و مزایایشان را سروقت دریافت می‌کنند درحالی‌که کارگران خدمات شهری چند ماه حقوق نگرفته‌اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار