کد خبر: ۳۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
مدیرکل فنی و حرفه‌ای بوشهر:
بوشهر - مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: هشت هزار نفر برای کار در نیروگاه اتمی بوشهر آموزش می‌بینند.

به گزارش آرانیوز، عبدالمجید دراهکی عصر شنبه در نشست با مدیر نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدامات خوبی صورت گرفته و برنامه‌های متنوعی را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: تلاش شده تا آموزش‌های مورد نیاز بازار کار استان بوشهر به صورت مناسبی ارائه شود و در نقاط مختلف و شهرستان‌های استان این آموزش‌ها بر اساس نیاز مناطق ارائه می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به برگزاری آموزش‌های مهارتی ۱۲ حرفه آموزشی برای توانمندسازی نیروی انسانی بیان کرد: استان بوشهر شرایط خوبی برای توسعه اشتغال دارد که باید از این فرصت‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به ارائه آموزش به هشت هزار نفر برای کار در نیروگاه اتمی بوشهر، ادامه داد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ویژه کار در نیروگاه اتمی بوشهر، در شش شهرستان استان بوشهر ارائه می‌شود.

دراهکی از تربیت نیروی نیمه ماهر، ماهر و تکنیسین‌ها و مهندسان برای فعالیت در نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد و افزود: در سال جاری ۳۵ دوره مهارتی ویژه نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شده است.

وی تاکید کرد: تلاش می‌شود تا این دوره‌های آموزشی با کیفیت بالایی انجام شود تا نیروهای مورد نیاز فعالیت در روند ساخت نیروگاه اتمی بوشهر برای فعالیت در این پروژه آماده شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار