کد خبر: ۳۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس:
بهارستان- سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین استیضاح مجلس نیست و این روند تا اصلاح امور کشور ادامه خواهد داشت.
به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بهارستان طی سخنانی گفت: اگر امروز در مقابل مفسدان اقتصادی و اختلاس گران فریاد می زنیم، نمی خواهیم در مقابل خون شهدا هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا شرمنده شویم.

وی ادامه داد: در جریان استیضاح روز چهارشنبه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی، بنده با اشراف کامل به وضعیت موجود به نمایندگی از مردم در خانه ملت به این استیضاح رای دادم، استیضاح ربیعی اولین و آخرین نخواهد بود، این اقدامات آن قدر ادامه دارد، تا وضعیت موجود کشور اصلاح شود، ملت بزرگ ایران از این همه باند بازی و جناح بازی خسته شدند، دیگر بس کنید، مردم به ستوه آمده اند.

نوروزی گفت: متاسفانه حکومت خانوادگی و فروش پست های مدیریتی امروز کشور را با مشکل اقتصادی مواجه ساخته است.

اختلاس گران شهرداری پرند به سزای عمل خود برسند

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در ادامه با اشاره به دستگیری های اخیر تنی چند از اعضای شورای شهر پرند و برخی از پرسنل شهرداری این شهر نیز گفت: تخلفات سنگینی در شهر پرند صورت گرفته است، که باید در دستگاه قضایی رسیدگی شود، برخی از خانواده ها به نزد بنده آمده که وساطت کنم، اما در این راستا با هیچ احدی تعارف ندارم و متخلفین در این اختلاس باید به سزای عمل خود برسند.

نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت حاکم اقتصادی در کشور بر حمایت همه جانبه از صنعت و تولید تاکید کرد و افزود: امروز وظیفه همه ما مسئولین  باید در جهت حمایت از صاحبان صنعت و تولید باشد، چرا که این قشر از افراد امروز در کشور نقش مهمی را برعهده دارند که بنده از فرماندار شهرستان بهارستان می خواهم که شهرک های صنعتی را مستقل کند و اجازه دخالت دیگر ادارات در این مراکز را ندهد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار