کد خبر: ۳۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴
عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان چگونگی بررسی اتهامات مطرح‌شده در جلسه استیضاح علی ربیعی را در این هیئت تشریح کرد.
به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان و عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به بررسی اتهامات مطرح شده در جلسه استیضاح علی ربیعی،گفت: موارد مطرح در این جلسه نسبت به برخی نمایندگان و البته مباحث مطرح درباره وزراء اتهاماتی بود که مردم را نگران کرده است. این موضوع برای دفاع از حقوق مردم باید به‌صورت جدی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شود.

وی گفت: برای بررسی این موضوع، از آقای ربیعی درخواست خواهیم کرد با حضور در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مستندات خود درباره برخی نمایندگان را ارائه کند؛ در صورتی‌ که نماینده‌ای تخلفی کرده باشد، قطعاً درباره تخلف آن نماینده به مردم توضیح خواهیم داد و اگر ادعای آقای ربیعی درست نبوده باشد، نیز غیر درست بودن آن ادعاها را برای مردم تشریح خواهیم کرد.

سلیمی گفت: این درست نیست که برخی ادعاهای کنند که نتوانند آنرا اثبات کنند زیرا در این صورت کلیت مجلس و نمایندگان که منتخب مردم هستند زیر سؤال می‌روند و البته اگر نماینده‌ای نیز تخلفی انجام داده باشند آن تخلف را نیز نباید به کلیت مجلس تعمیم بدهیم.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان همچنین گفت: درباره ادعاهای مطرح‌شده درباره برخی نمایندگان، طبیعی است که ما از نمایندگان که اتهامی به آنها واردشده برای حضور در جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان دعوت خواهیم کرد تا از خود دفاع کنند.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار