کد خبر: ۳۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
رئیس اتاق بازرگانی فارس:
رئیس اتاق بازرگانی فارس گفت: جلوگیری و افشای فساد وظیفه رسانه است زیرا بزرگترین مشکل توسعه فضای کسب و کار و جذب سرمایه گذار فساد است.
جمال رازقی صبح پنجشنبه در نشست صمیمی با مدیران رسانه های فارس تاکید کرد: اتاق بازرگانی فارس طی ۲ سال گذشته روند حرکتی خود را تغییر داده و ۲ معاونت به مجموعه اضافه شد.

وی ادامه داد: تحقیق و پژوهش در دستورکار اتاق بازرگانی فارس است و آنچه که اقتصاد امروز را تحت تاثیر قرار داده فساد است.

رئیس اتاق بازرگانی فارس تصریح کرد: افشای فساد و ترس از بروز فساد وظیفه رسانه است زیرا امروز یکی از مشکلات فضای کسب و کار و جذب سرمایه گذار وجود فساد است.

رازقی یادآور شد: باید توجه داشت کسانیکه در خارج از کشور هستند نیز بدون خطا نیستند اما قوانین به گونه ای بسته شده که جرات تخلف و فساد ندارند.

وی با اشاره به اینکه اتاق با پشتیبانی استاندار و دادگستری روند مناسبی را در توسعه فضای کسب و کار ایجاد کرده، گفت: عمده مشکلات امروز در اقتصاد استان موضوعات کشوری است و ارتباط با استان ندارد زیرا توانسته ایم جایگاه فضای کسب و کار فارس را ارتقاع ببخشیم.

رئیس اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه تمامی برنامه ریزی ها برای سرکوب تولید است، گفت: به جای توجه به اقتصاد پایدار به سمت اشتغال رفتند و شاهد بروز فساد هستیم که در این راستا رسانه ها سخن بگویند.

رازقی یادآور شد: رسانه ها خودسانسوری نکنند زیرا نظام و کشور در خطر است آینده فرزندان این کشور در خطر است بنابر این باید توجه ویژه داشته باشیم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار