کد خبر: ۳۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:
ارومیه – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری ۵۱۲ برنامه قرآنی طی سالجاری خبر داد.
به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام محمد داداش زاده با بیان اینکه این برنامه قرآنی از ابتدای سالجاری تاکنون برگزار شده است اظهارداشت: بیش از ۱۰ هزار نفر از این برنامه های قرآنی بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه این برنامه ها شامال ۳۰ محفل انس با قرآن، ۱۵ مراسم با قرآن، ۴۹ مراسم جزء خوانی و ۳۱ جلسه تصحیح قرائت قرآن و اذکار نماز است عنوان کرد: همچنین در این مدت هشت کارگاه تفسیر موضوعی در شش شهرستان نیز برگزار شده است.

حجت الاسلام داداش زاده ادامه داد: قرآن گنجینه ارزشمند اسرار، منشور و اساس حیات انسان‌ها و صحیفه انقلاب اسلامی است لذا با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز برگرفته از متن و بطن قرآن کریم است باید در راستای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی در سطح جامعه تلاش کرد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۵۰ موسسه و خانه قرآنی شهری و روستایی در سطح استان اظهارداشت: تاکنون این موسسات دوره های مختلف قرآنی در مناسبت های دینی و مذهبی برگزار کرده اند که از جمله برگزاری ۳۰ محفل انس با قرآن، ۱۰ دوره تفسیر بینات از مهمترین این برنامه ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری ۵۰ جلسه ثابت حفظ قرآن کریم و ۲۰ جلسه ثابت صوت و لحن قرآن کریم به همراه برگزاری دوره توانمندسازی مدیران موسسات قرآنی تا پایان سالجاری خبر داد.

حجت الاسلام داداش زاده با بیان اینکه ۶۰ کانون فرهنگی تبلیغی در استان وجود دارد، افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ۴۰ کارگاه آموزشی زندگی با سبک قرآنی اوایل مرداد به صورت یک روزه در سطح استان برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری دوره های تخصصی و عمومی قرآن کریم در استان خبر داد و اظهارداشت: این دوره های آموزشی در حال برگزاری است و طی آن هشت هزار از این دوره های آموزشی بهره مند می شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار