کد خبر: ۳۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل؛
اردبیل - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به اهمیت مدیریت فرهنگی گفت: در حال حاضر خروجی بخشی از فعالیت‌های فرهنگی با اهداف نظام تطابق ندارد.

به گزارش آرانیوز، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر سه شنبه در دیدار با معاون آموزش و پژوهشی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور و رئیس دانشگاه باقرالعلوم افزود: براین اساس از بعد فرهنگی و تربیتی نمره قبولی در کشور نداریم.

وی با اشاره به مدیریت امور فرهنگی در کشور تاکید کرد که در این زمینه با برخی مشکلات مواجه هستیم که باید برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان یکی از مشکلات موجود در این زمینه را نگاه غیر تخصصی به امورات فرهنگی و عدم آشنایی مسئولان فرهنگی با اهمیت این حوزه با اهمیت عنوان کرد.

وی در این خصوص به وظیفه سنگین و مهم دانشگاه ها اشاره کرد و یادآور شد: دانشگاه ها باید در زمینه بحث فرهنگی با تمام توان ورود کرده و فعالیت های ماندگاری را انجام دهند.

عاملی در عین حال به نقش و مسئولیت سنگین اساتید در بحث توسعه فرهنگی اشاره کرد و تاکید کرد که استادان دانشگاه ها باید در بحث های فرهنگی مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت فرهنگی در دانشگاه ها به عنوان ظریف ترین نوع فعالیت فرهنگی نیازمند تخصص است، تصریح کرد: فعالان حوزه فرهنگی باید نسبت به اقدامات خود سختگیر و بی رحم باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار