کد خبر: ۳۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
کرج - رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز گفت: در شرایط کنونی حرفه خبرنگاری می‌تواند به بهبود وضعیت کشور در بسیاری از زمینه‌ها یاری گر باشد.

به گزارش آرانیوز، پیمان موحد صبح امروز با حضور در خبرگزاری مهر ضمن تبریک روز خبرنگار، با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد در البرز نزدیک به ۱۰ درصد سهم بازار استان را در اختیار دارد، گفت: این بانک در استان ۵۰۰ هزار مشتری و ۲۲ شعبه دارد.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز با تأکید بر اینکه سالانه ۱۰ هزار فقره تسهیلات خرد پرداخت می‌کنیم، گفت: رسالت اصلی ما این است که منابعی که جمع آوری می‌شود در قالب تسهیلات به مردم ارائه شود.

موحد به مهاجرپذیری استان البرز اشاره کرد و گفت: این فرصتی است که باعث شده مردم استقبال خوبی از تسهیلات بانک مهر اقتصاد داشته باشند.

وی بابیان اینکه استراتژی بانک مهر اقتصاد حمایت از طبقه آسیب‌پذیر جامعه است، گفت: برای تحقق این مهم طرح‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز در بخش دیگری با تأکید بر اینکه بیش از ۴۰ درصد تسهیلات این بانک سهم حوزه صنعت است، گفت: این مهم بیشتر در قالب خرید دین انجام می‌شود.

موحد با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد آمادگی دارد تا واحدهای تولیدی و صنعتی استان حمایت کند گفت: معتقدیم در شرایط کنونی کشور ارائه تسهیلات به بخش صنعت باعث حفظ و ایجاد فرصت‌های شغلی می‌شود.

وی به اهمیت شعار سال اشاره کرد و گفت: برای تحقق این مهم که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، طرح‌های متفاوتی را در دستور کارداریم، ازجمله ارائه کارت‌های اعتباری به واحدهای صنعتی و تولیدی که با نرخ مصوب بانک مرکزی ارائه می‌شود.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز اضافه کرد: در طرح میثاق نیز وام ۶۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد و وام ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ ۸ درصد سود پرداخت می‌شود.

موحد به اجرای طرح مهر۵ نیز اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح تا یک میلیارد تومان و بازپرداخت ۱۲۰ ماهه تسهیلات ارائه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه منابع جمع‌آوری‌شده برای ارائه به مردم و حوزه صنعت استفاده می‌شود، گفت: این بانک توانسته است در حوزه تسهیلات خُرد رضایت عمومی را جلب کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار