کد خبر: ۳۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:
زنجان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: حوزه سلامت برای تحول نیازمند کار تیمی است و مطبوعات با دانشگاه برای اطلاع‌رسانی و تولید محتوا در حوزه سلامت وارد شوند.

به گزارش آرانیوز، پرویز قزلباش شامگاه دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: دنیای رسانه ما تا چه اندازه از تکنولوژی‌های بهره‌مند شده و این ظرفیت‌ها را به واقعیت‌های جاری تبدیل کرده‌اند.

وی بابیان اینکه کار خبررسانی و رسانه سخت است، تأکید کرد: جای یک جریان مستمر پیشرفته که بتوان از آن خرید خدمت کرد و به‌عنوان جریان اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت بهره‌مند شد، در استان خالی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بابیان اینکه مردم از مطبوعات نوشتاری و سبک‌های این‌چنینی دور و به سمت فضای مجازی کشیده شده‌اند، ابراز کرد: این فضا هم نتوانسته فضای دقیق و قابل‌اعتمادی برای مردم باشد.

قزلباش تأکید کرد: کار تیمی در جامعه ایران ضعیف است و برای کارهای تیمی توان و ظرفیت بالاتری داریم.

وی افزود: حوزه سلامت برای تحول نیازمند کار تیمی است و مطبوعات با همراهی یکدیگر وارد مذاکره با دانشگاه برای اطلاع‌رسانی و تولید محتوا در حوزه سلامت شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بابیان اینکه در حیطه اجتماع سازی سلامت تمایل به سرمایه‌گذاری و اطلاع‌رسانی داریم، گفت: رسانه‌ها می‌توانند در تولید محتوی و انتشار آن همکاری کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار