کد خبر: ۳۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان:
زنجان- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان به استقرار میز خدمات در دستگاههای اجرایی استان زنجان اشاره کرد و گفت: هزار و ۴۰۰ میز خدمت در ادارات استان راه اندازی شده است.
به گزارش آرانیوز، فرامرز نیک‌سرشت به استقرار میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان اشاره کرد و گفت: هزار و ۴۰۰ میز خدمت در ادارات و دستگاههای اجرایی استان زنجان راه‌اندازی شده است.

وی اظهار کرد: یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های دولتی  و اجرایی، استقرار میز خدمت و نحوه فعالیت آنها و خروجی و کارکرد از میز خدمت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان گفت: رضایتمندی شهروندان زنجانی از نوع خدمات‌دهی  میز خدمت شاخص مهم در ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان است.

نیک‌سرشت تأکید کرد: راه‌اندازی میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی، باعث ساده شدن کارها شده و به‌عنوان یک اصل مهم در دستگاه‌های اجرایی تلقی می‌شود.

وی افزود: برای اینکه میز خدمت بتواند کار آیی لازم را داشته باشد، باید متصدی آن فردی آگاه و دارای سعه‌صدر باشد و با مردم به خوبی برخورد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان ابراز کرد: میز خدمت یک ابزار ساختاری در جهت توسعه دولت الکترونیک است که جزو برنامه‌های اصلی دولت  تدبیر و امید می باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار