کد خبر: ۳۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
به مناسب روز خبرنگار؛
اهواز- بوستان خبرنگار اهواز با وسعت هشت هزار متر مربع به مناسبت روز خبرنگار رونمایی شد.

به گزارش آرانیوز، رئیس شورای شهر اهواز پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از این بوستان گفت: این بوستان با ابتکار عمل و پیشنهاد خانه مطبوعات خوزستان و همکاری شورای شهر و شهرداری اهواز، رونمایی شد.

محمدجعفر فلسفی افزود: استانداری خوزستان و سازمان آب و برق استان به دنبال احداث دو سد در رودخانه کارون برای بالا آمدن آب رودخانه هستند و با اجرایی شدن اقدامات لازم برای بالا آمدن رودخانه، این بوستان یکی بهترین نقاط شهر خواهد شد.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره خبرنگران فقید استان اظهار کرد: خبرنگاران می توانند با همت و ابتکار خود برنامه هایی در این بوستان اجرا کرده و از آن استفاده کنند.

رئیس شورای شهر اهواز، خبرنگار را پایه گذار بسیاری از تحولات اجتماعی  برشمرد و گفت: باید برای تقویت جریان رسانه ای تلاش کرد که برای رسیدن به این هدف، مسئولان نیز وظایفی دارند. بخشی از تقویت جریان رسانه ای هم به خود رسانه ها به عنوان اصل و پایه باز می گردد.

فلسفی ادامه داد: شناسایی نقاط قوت و ضعف شهر توسط رسانه ها، مقدمه ای برای پیشرفت شهر است.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خوزستان نیز در این مراسم گفت: شهرداری و شورای شهر اهواز همکاری خوبی برای رونمایی از این بوستان با مجموعه خانه مطبوعات استان از خود نشان دادند.

حسین حسین نژادیان با بیان اینکه امیدوارم این بوستان با همفکری همه رسانه ها و ادارات ذی ربط مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: تمامی رسانه ها می توانند پیشنهادهای خود را در راستای ارتقای سطح امکانات و خدمات این بوستان به خانه مطبوعات خوزستان ارائه دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار