کد خبر: ۳۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
معاون رئیس جمهور خبر داد:
تبریز- معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از رشد مصرف مواد مخدر بین زنان خبر داد و گفت: این امر بسیار نگران کننده است و باید تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.
به گزارش آرانیوز، معصومه ابتکار ظهر امروز سه شنبه در دیدار با امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت توجه جدی به بنیان خانواده‌ها گفت: توجه به خانواده از جمله موضوعاتی است که بارها رهبر انقلاب به آن تاکید داشته اند و نشانگر اهمیت موضوع است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن اعتقادات جوانان ما را نشانه رفته است، گفت: آنها به دنبال تهاجم فرهنگی هستند. آنها می خواهند از داخل خانواده ها به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند.

ابتکار با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمن خانواده های ایرانی است، ابراز داشت: فضای مجازی جوانان و نوجوانان ما را تهدید می کند، هدف برنامه های مختلف ماهواره ای نیز تروجی اعتقادات غربی و ضربه زدن به بنیان خانواده ها است که باید مسئولان امر در این خصوص هوشیار باشند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده سپس به انتصاب مدیران زن در دولت اشاره کرد و گفت: مدیرکل گمرکات آذربایجان شرقی، سه بخشدار در شهرستان های شبستر، مراغه و هشترود از جمله مدیران زن در استان هستند.

وی در پایان گفت: با اینکه دشمن به ظاهر می گوید که در فکر حمله نظامی است ولی اینها در ظاهر است و آنها در محتوای برنامه ها و اهداف شوم خود خانواده های ایرانی را هدف قرار گرفته اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار