کد خبر: ۳۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
طی مراسمی؛
ورامین- حسین کاغذلو طی مراسمی به عنوان سرپرست فرمانداری ورامین معرفی و از زحمات محمدرضا یوسفی، فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش آرانیوز، حسین کاغذلو بعد از ظهر دوشنبه طی مراسمی و با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و جمعی از مدیران ادارات شهرستان ورامین، به عنوان سرپرست فرمانداری ورامین معرفی و از زحمات محمدرضا یوسفی، فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

سرپرست فرمانداری ورامین در این مراسم طی سخنانی گفت: از حسن اعتماد استاندار تشکر می کنم، امیدوارم، که بتوانم در اجرای سیاست های ابلاغی در ورامین اثرگذار باشم.

حسین کاغذلو گفت: از زحمات فرماندار سابق ورامین تشکر می کنم، زحمات زیادی در ورامین کشیده شده است، که باید ادامه یابد.

وی افزود: باید همه تلاش کنیم، تا با رفع مشکلات، به آن چه لیاقت شهرستان ورامین است، برسیم.

در ادامه این جلسه فرماندار سابق ورامین نیز طی سخنانی گفت: آخرین اقدامی که در شهرستان انجام شده، طرح  سند تحول و چشم انداز افق ۱۴۰۰ شهرستان ورامین بود، که این سند به مدت ۳ روز در معاونت برنامه‌ریزی استانداری مورد بررسی قرار گرفت و ورامین اولین شهرستانی است، که سند چشم‌انداز را در استان طراحی کرده و به پایان رسانده است.

محمدرضا یوسفی بیان داشت: از مهم‌ترین برنامه فرمانداری، ایجاد امنیت در شهرستان بوده و در خصوص امنیت شهروندان اقدام جهادی شده و این اقدام با مشارکت تمام دهیاری‌ها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده، در حوزه اشتغال می‌توانیم خیلی از مشکلات را حل کنیم و حل مشکل با اشتغال و کار آفرینی انجام شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار