کد خبر: ۳۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
مدیرکل حمل و نقل خراسان شمالی:
بجنورد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: درچهار ماهه امسال شمار تردد ورودی در محورهای استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰.۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش آرانیوز، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: در این مدت تردد دو میلیون و ۹۸۱ هزار و ۲۱۳ دستگاه خودروی ورودی به استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تردد خودروها در محورهای خراسان شمالی به وسیله ۴۵ دستگاه تردد شمار ثبت می شود، افزود: شمار ترددهای ورودی به استان در چهارماهه سال گذشته، دو میلیون و ۶۹۳ هزار و ۵۳۱ دستگاه گزارش شده است.

افزایش ترددهای خروجی از خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در این مدت شمار ترددهای خروجی از استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵.۰۹ درصد افزایش یافته است.

بدیعی مقدم اظهار کرد: در چهار ماهه امسال دو میلیون و ۹۷۹ هزار و ۳۶۴ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته دو میلیون و ۵۸۸ هزار و ۵۹۴ دستگاه وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت اوج ترددها در ساعت ۱۹ تا ۲۰ گزارش شده است، افزود: ۸۷.۶۵ درصد از ترددهای ثبت شده مربوط به ناوگان سبک و مابقی مربوط به ناوگان سنگین بوده است.

بدیعی مقدم گفت: در این مدت بیشترین ترددها در محور های شیروان به بجنورد و بالعکس، بجنورد به اسفراین و بالعکس و قوچان به فاروج به ثبت رسیده و کم تردد ترین محور ها جاجرم به سنخواست، امیرآباد به جاجرم و بالعکس و سنخواست به جاجرم بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تصریح کرد: در این مدت محور میامی به گرمه و بالعکس، امیرآباد به جاجرم، چمن بید به جنگل گلستان (رباط قره بیل) بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار