کد خبر: ۳۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان:
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان کرمان بر لزوم برنامه ریزی دقیق در کرمان برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین تاکید کرد.
 حمید ملانوری ظهر دوشنبه در جلسه ستاد اربعین استان کرمان در سالن پیامبر اعظم (ع) اظهار داشت: همایش پیاده روی اربعین با مدیریتی که بیشتر ازسوی ایران انجام می دهد، تبدیل به یک همایش بزرگ فرهنگی، مذهبی و سیاسی در منطقه شده است.

وی افزود: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمنان جهان اسلام به ویژه مکتب تشیع نقشه های مختلفی می کشند برای اینکه بتوانند هم  موج اسلام، ایران و شیعه هراسی را که در جهان راه انداخته اند پر رنگ تر کنند.

ملانوری عنوان کرد: دشمنان با راه اندازی گروه هایی مانند طالبان، داعش، گروه های تروریستی و تکفیری به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان در منطقه هستند و در همین زمینه درگیری هایی ایجاد کرده اند. همه این مسائل  باعث می شود که امروز وظیفه ما پرنگ تر شود تا اقتدار بیشتر، حضور پر رنگ تر و موثر تری را در منطقه از خود نشان دهیم.

 وی تصریح کرد: یکی از جاهایی که به خوبی اجتماع مسلمانان به ویژه شیعه را نشان می دهد و باعث همبستگی و همراهی می شود همایش بزرگ پیاده روی اربعین است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بیان کرد: ایران جدا از این که جمع کثیری ازهموطنان ما علاقه مند هستند در این  مراسم بزرگ معنوی شرکت کنند، محل گذر اتباع کشورهای همسایه برای شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین است.

ملانوری با تاکید بر لزوم رفع نقاط ضعف سال گذشته افزود: تلاش کنیم هر ساله با امکانات، آمادگی بهتر و برنامه های منظم تر و هم افزایی بیشتر و استفاده از ظرفیت های که در استان وجود دارد خدمات بهتری ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه همایش پیاده روی اربعین یک برنامه مذهبی و معنوی است، گفت: افتخار می کنیم در راه امام حسین (ع) حضور داشته باشیم و از اجر معنوی برخوردار شویم.

ملانوری عنوان کرد: قطعا دشمنان از بیرون اوضاع را رصد می کنند، در سال های گذشته با امنیت خوب و امکانات نسبتا برنامه ها اجرا شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بیان داشت: کمیته ارزیابی باید حتما ارزیابی سال گذشته خود را مرور کند و اگر نقاط ضعفی وجود داشته به کمیته ها تذکر دهد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار