کد خبر: ۳۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
دستیار جوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:
نخستین جلسه ستاد اجرایی طرح تشکیل باشگاه‌های فرهنگی هنری در راستای مبارزه با اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی، سه‌شنبه ٩ مردادماه در محل تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.
به گزارش آرانیوز، در این جلسه که با حضور شکراله کلاه‌کج دستیار استاندار در امور جوانان، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد سلطانی دستیار جوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، نمایندگان دستگاه‌های همکار در اجرای طرح و مسئولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های امیدیه، رامهرمز و کارون برگزار شد، نقاط ضعف و قوت اجرای طرح تا این مرحله مورد بررسی قرار گرفت. 

محمد سلطانی دستیار جوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ضمن ابراز سپاس از همکاری خوب و متعهدانه دستیار استاندار در امور جوانان، اداره کل آموزش و پرورش، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، اداره کل امور اجتماعی استانداری، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، از تلاشهای مجدانه روسا و کارکنان ادارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی شهرستان‌های رامهرمز، کارون، شوش و امیدیه به سبب اجرای مناسب طرح تجلیل کرد.

وی با اشاره به اینکه، این طرح در مردادماه با تشکیل کارگاه‌های تربیت مربیان باشگاه‌ها در شهرستان‌های آغاجاری، باغملک و شادگان ادامه پیدا می‌کند، خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک از یک اپلیکیشن با هدف بارگذاری محتوای آموزشی و معرفی طرح رونمایی میکنیم.

در ادامه و پس از ارائه گزارش اجرای طرح در شهرستان‌های رامهرمز، شوش، کارون و امیدیه توسط روسای این ادارات، شکرالله کلاه کج دستیار استاندار در امور جوانان، ضمن رضایت از اجرای طرح، مردمی بودن این طرح را از شاخصه‌های مهم و قابل ستایش آن دانست و خواستار پایش مستمر و آسیب‌شناسی مداوم طرح شد.

در پایان، فاضل پور به نمایندگی از اداره کل آموزش و پرورش، نجفی به نمایندگی از معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان، رحمانی به نمایندگی از معاونت بهداشتی دانشگاه جندی شاپور اهواز و سعدونی از اداره کل امور اجتماعی استانداری به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مختلف این طرح پرداختند.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار