کد خبر: ۳۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
به دلیل بازنشستگی
از ساعتی پیش مراسم تودیع و معارفه مدیران یک دستگاه اداری در بوشهر و در سالن جلسات این اداره کل در حال انجام است.

به گزارش آرانیوز، از ساعتی پیش مراسم تودیع و معارفه مدیران یک دستگاه اداری در بوشهر و در سالن جلسات این اداره کل در حال انجام است.

بر اساس این گزارش ، حجت الاسلام مرتضی محمدیان از مدیران موفق، شجاع و انقلابی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر که به سن بازنشستگی رسیده بود تودیع می شود تا به جای وی حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور قرار گیرد.


حجت الاسلام محمدیان، مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان

محمدیان که از سال 1393 از خطه لرستان مهمان بوشهری ها بود در طی چهار سال گذشته نه تنها در حوزه اطلاع رسانی و ارتباط گسترده با تمام رسانه ها به شکل ماهانه ارتباط خوبی در جهت معرفی دستگاه متبوعش ایجاد و در عرصه مدیریتی نیز به گواه تحلیل‌گران موفق عمل کرد بلکه هر زمان نیاز به حضور انقلابی در صحنه بود دریغ نکرد و چندان اهل عافیت طلبی در کسوت مدیرکلی نبود.



حجت الاسلام اسماعیل پور مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان

جایگزین وی از استان اصفهان و ناحیه یک اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان می آید که حداقل انتظار از ایشان، ادامه راه شیخ لرستانی است که هیچ زمان حاضر نشد برای چند صباح مدیریت بیشتر، افکار انقلابی خود را را کنار بگذارد. ضمن این که در ارتقاء جایگاه اوقاف و امور خیریه استان در سطح کشور بر اساس آمار موجود نیز، فوق العاده عمل کرد.

انتهای پیام/
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار