کد خبر: ۳۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
امام جمعه تبریز:
تبریز - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مردم از شرایط موجود و مشکلات اقتصادی کشور بسیار نگران و ناراحت هستند.

به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور شدید است، افزود: در جریان ملاقات های خود با مردم و اصناف مختلف این نگرانی ها به وضوح قابل مشاهده است و با وجود اعتقاد مردم آذربایجان و تبریز به نظام و انقلاب، به شدت نگران آینده هستند.

وی خواستار ورود جدی دولت به مسایل و مشکلات اقتصادی شد و اظهار داشت: در این زمینه لازم است رویه موجود در برخی عرصه های اقتصادی از جمله ارایه ارز مسافرتی تصحیح شود.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: اینکه برای مسافران برخی کشورهای خاور دور ارز مسافرتی به میزان یکهزار یورو تخصیص داده می شود و تفاوت شش میلیون تومانی آن با بازار وجود دارد، برای تعدادی از مردم و به ویژه آژانس های مسافرتی و گردشگری وسوسه انگیز است تا از این وضعیت سوء استفاده کنند.

وی امنیت موجود در کشور و آذربایجان شرقی را مثال زدنی توصیف و اضافه کرد: این امنیت به برکت خون شهدا و جان فشانی های سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات حاصل شده است که باید قدردان این نعمت بزرگ بود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه وظیفه ذاتی سازمان های اطلاعاتی در هر کشور پیشگیری و مقابله با آسیب های ملی از سوی دشمنان است، گفت: بر همین اساس مسئولیت کشف و بهره برداری از اقداماتی که برای تضعیف و براندازی نظام به انجام می رسد، بر عهده وزارت اطلاعات نهاده شده است.

حجت الاسلام آل هاشم، هدف غایی و نهایی وزارت اطلاعات را تامین منافع ملی کشور دانست و با بیان اینکه این مجموعه همواره در خدمت مردم بوده است، اظهار داشت: باید توجه داشت که پشتوانه وزارت اطلاعات مردم است که امیدواریم همین روند برای همیشه باقی بماند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار