کد خبر: ۳۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای:
اصفهان - مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: حمایت مستمر از رانندگان برای جلوگیری از تضییع حقوق آنها ضروری است.

به گزارش آرانیوز، قاسم باقری صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اظهار داشت: حمایت مستمر از رانندگان برای جلوگیری از تضییع حقوق این قشر ضروری است.

وی با تشریح وضعیت سخت رانندگان و فشارهای اقتصادی که این قشر متحمل می شوند، افزود: تضییع حقوق رانندگان در این شرایط ظلم است.

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تاکید بر اینکه روابط نباید جای ضوابط را بگیرد، اعلام کرد: حامی راننده بودن و حساسیت در رابطه با تخلفات باید مستمر باشد.

وی با اعلام اینکه تلاش ما بر این است که دیگر رانندگان دغدغه های همچون تامین قطعات و لاستیک را نداشته باشند و به زودی این مشکل حل شود، افزود: با ارتباط نزدیک و تعامل همه جانبه با انجمن های صنفی رانندگان توانستیم مطالبات این صنف را در حوزه اختیارات قانونی این سازمان را تا حدود زیادی برطرف کنیم.

باقری بیان داشت: برای حل مشکلاتی که امروز دامن گیر صنعت حمل و نقل کشور به ویژه قشر رانندگان است، در چند ماهه اخیر تلاش‌های بی‌شائبه‌ای توسط تمام دستگاه‌ها به ویژه مسئولان استان اصفهان انجام شده است.

وی افزود: با دستور ریاست سازمان، بازرسی از تمام استان های کشور و نظارت بر روند رسیدگی به شکایات، نظارت بر حسن اجرای قوانین در شرکت های حمل و نقل و تبادل نظر با مدیران و فعالان این بخش در دستور کار قرار دارد.

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به ارتباطات نزدیک و موثر تشکل های صنفی حوزه حمل و نقل بار و مسافر با سازمان حمل و نقل جاده ای کشور گفت: انجمن ها باید در راستای تحقق منافع جمعی رانندگان فعالیت کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار